Raad eens wat naar het schijnt de favo koeken zijn van Chuck Norris??quote:
http://spacekoek.hyves.nl/quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:58 schreef star_gazer het volgende:
SPACE KOEKEN ZIJN MEESTERLIJK
Is er al een fanhyve?
Nee hequote:
Chuck kan met zijn tong de verpakking zo openscheuren terwijl hij met zijn voortanden nog even snel een cobra doodbijt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:55 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Raad eens wat naar het schijnt de favo koeken zijn van Chuck Norris??
Chuck Norris
Spacekoeken idd
Btw, Chuck kan na één spacekoek wél stoppen met eten. Als hij dat wil.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:55 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Raad eens wat naar het schijnt de favo koeken zijn van Chuck Norris??
Chuck Norris
Spacekoeken idd
Btw, Chuck kan na één spacekoek wél stoppen met eten. Als hij dat wil.
Dat is niks. Luke at 50 eieren in één keer achter elkaar op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:21 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Hij zou ook eens 38 spacekoeken in één keer achter elkaar hebben opgegeten
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:36 schreef IJsblock het volgende:
Eerst de negerzoenen, toen was het dokter utker en nu weer spacekoeken....
Waar gaat het heen in de wereld...
Nog even en de pepermunt van Fortuyn wordt pepermunt van Wilders....
Zei ik 38? Ik bedoelde natuurlijk 1538quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is niks. Luke at 50 eieren in één keer achter elkaar op.
Ja, inderdaad ja. Dat zijn stroopwafels. En die Kanjers-fabrikant heeft ergens in 2008 blijkbaar ook de spacekoekenfabriek overgekocht, ofzoiets....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:53 schreef optimusfunk het volgende:
er zijn toch al van die dingen die Kanjers heten?
En wat dacht je van de Raiders die plots Twix gingen heten?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:36 schreef IJsblock het volgende:
Eerst de negerzoenen, toen was het dokter utker en nu weer spacekoeken....
Waar gaat het heen in de wereld...
Nog even en de pepermunt van Fortuyn wordt pepermunt van Wilders....
Boycot allemaal Kanjers! Zeg NEE tegen politieke correctie!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:41 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Hier is je bron: ff fotootje van de verpakking gemaakt...
[ afbeelding ]
Blanke vlaquote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Hier zit een lobby vol politiek correcte idioten achter.
Spacekoeken -> Kanjers
Negerzoenen -> Buys bolletjes
Nog in behandeling: jodenkoeken, blanke vla, witte chocolade, Bulgaarse yoghurt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:22 schreef SEMTEX het volgende:
"Kanjer". WTF is dat voor Caroline Tensen-woord
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:47 schreef Honky het volgende:
Ik dacht vroeger altijd at spacekoeken in de ruimte gemaakt werden
Zal binnenkort eens even een kijkje nemen. Ik sta altijd open voor nieuwe koekervaringenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:25 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
gewoon bij albert heijn, liggen ze bij de koeken. hier tenminste wel.
Goed plan, ze zijn best wel lekker (zo af en toe, maar dat is met alle koeken zo)quote:Op zondag 7 juni 2009 23:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zal binnenkort eens even een kijkje nemen. Ik sta altijd open voor nieuwe koekervaringen
Dankjequote:Op zondag 7 juni 2009 23:46 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
Goed plan, ze zijn best wel lekker (zo af en toe, maar dat is met alle koeken zo)
Ik ken ze al zo'n 20 jaar, ooit op vakantie in Spanje 'leren eten', toen kwamen we een stel Nederlanders tegen die vlakbij die fabriek woonden. In de buurt van Moordrecht ofzo. Wij kende het toch niet maar vonden de koeken gelijk lekker. Mooi hygiënisch verpakt ook, handig.
Eet smakelijk alvast
Ik stem voor.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:59 schreef IkkuhNL2 het volgende:
Dat wordt dan maar illegale Spacekoeken-replica's verhandelen in de ghetto.
Worden ze ook. Maar tegewoordig wordt het allemaal te duur. Dus word het nu door echte kanjers gemaaktquote:Op zondag 7 juni 2009 18:47 schreef Honky het volgende:
Wat begrijp je niet aan het concept binnenkort?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:44 schreef drumstickNL het volgende:
Zag gisteren nog een vrachtwagen met die baksels op de zijkant staan. TS: leugenaar.
De eerste drie heb ik al opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:00 schreef drumstickNL het volgende:
Wow twee pakken, hoe ga je dat ooit op krijgen?!? ..
Ik ookquote:Op zondag 7 juni 2009 18:47 schreef Honky het volgende:
Wij ook, heerlijk zijn ze he? En zo lekker vers blijven ze, echt ouderwets met dat witte knisperende papier in die bus. Smaken altijd goed die dingen. Is hier ook nog volop te koop en iedereen lust ze graag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:33 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
we hebben de echte op tafel staan
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ja dat papier in de bus, gewoon kwaliteitquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:30 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
Wij ook, heerlijk zijn ze he? En zo lekker vers blijven ze, echt ouderwets met dat witte knisperende papier in die bus. Smaken altijd goed die dingen. Is hier ook nog volop te koop en iedereen lust ze graag.
Ik heb die 1x gehad: Bij mijn brugklaspakket in 1995. Vond ze dusdanig niet te vreten dat ik er nooit meer ene heb gehad.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:27 schreef DumDaDum het volgende:
Mijn geliefde Spacekoeken -space biscuits met caramel en chocolat- verdwijnen uit de schappen....
...ze gaan nu namelijk 'Kanjers' heten. Net alsof we het over een soort 13-in-een-dozijn stroopwafels hebben ofzo![]()
Welke k*$-fabrikant bedenkt zoiets??? En waar stopt dit? Straks passen ze het recept ook nog aan![]()
Ja, de Kanjers-fabrikant idd. Ik weet het...
Klacht: geen spacekoeken meer
1883, toen waren er nog jodenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:33 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Nee, het is een nieuw merk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:54 schreef Lippie85 het volgende:
Inmiddels heten ze Kanjers. Ik ben me automatisch gaan verbeelden dat ze anders smaken...
Ik neem aan dat dit verbeelding is toch?
Die hebben wij ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:33 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wij ook. Zijn trouwens 50 cent duurder!quote:
Anders lees je het topic ff doorquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:23 schreef tmffirework het volgende:
Bovendien liggen ze hier al gewoon in de supermarkt onder de naam Kanjers hoor. Al vanaf deze zomer!
En dan zo'n burgelijke reclame waarin iemand ze aan iemand geeft met bijbehorend mierzoete tekstquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:55 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
"Kanjers" is inderdaad ook echt een betere naam
tip1quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:42 schreef Sapstengel het volgende:
De naam verandert, maar de koeken blijven hetzelfde.
P.s. ik krijg honger van dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |