Had inderdaad beter in het aarde subforum gekund, maar misschien dat het hier kan blijven staan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:22 schreef hardromacore het volgende:
Politiek bedoel je?
Geen aarde subforum?
Wetenschap?
Filsofie?
Mooi begin trouwens...
Inderdaad prachtige beelden maar wat bedoel je precies met de ongefundeerde waardeoordelen? Vooraf is er vanzelfsprekend een groot onderzoek geweest en de feiten komen nu naar boven.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:46 schreef SpecialK het volgende:
16 minutes in en nu al hoofdengeschud om een hele trits van conclusies en ongefundeerde waardeoordelen van de narrator.
Jammer want de beelden zijn prachtig.
Hoe erg is dit?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:46 schreef SpecialK het volgende:
16 minutes in en nu al hoofdengeschud om een hele trits van conclusies en ongefundeerde waardeoordelen van de narrator.
Jammer want de beelden zijn prachtig.
En dan over 20 jaar weer een crisis?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:53 schreef F04 het volgende:
Ik vind wel dat ze het vooral maar vanaf één kant belichten. Bekijk het ook eens van de andere kant, ten koste van het milieu kunnen we misschien sneller uit de recessie klimmen? Zou je dan voor de economie of milieu kiezen? Denkd at we niets anders willen dan zo snel mogelijk weer uit dat dal proberen te klimmen voordat we er nog verder in vallen.
En waarom vind je de waarheid, hun emoties, vervelend?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:49 schreef SpecialK het volgende:
Mijn probleem met de docu is dat er een aantal punten zijn waarop de narrator ontiegelijk veel waardeoordelen hecht aan interpertaties van bepaalde feiten. Ik snap natuurlijk dat dat hoort bij het doel van zo'n film maar ik erger mij daar wel actief aan. Er zitten gewoon wel een paar goeie punten in waarvan je denkt we zijn idd niet zo goed bezig maar een hoop van de negatieviteit is slechts gebaseert op de emotie van de schrijvers van deze docu en dat is vervelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |