Hoe bedoel je, filter ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:10 schreef rene90 het volgende:
Volgende keer even je filter niet vergeten s.v.p.
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:45 schreef Wisheh het volgende:
Dit is gemaakt voor de auto. Aangezien je dit vraagt ga ik maar ook niet uitleggen hoe je dit werkend in een kamer krijgt
Oh! Op die fiets. Bedankt voor de uitleg, en zal er in het vervolg rekening mee houden. Mijn excuses.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:36 schreef rene90 het volgende:
Als je in V&A een topic opent heb je de keus tussen een "vraag" of "aanbod" filter, staat bij subforum als je een nieuw topic maakt. Zo staat het gelijk in het juiste gedeelte zodat mensen die iets zoeken gelijk naar het aanbod gedeelte kunnen
Die woofer kan je gewoon in je kamer gebruiken hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 02:25 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Is zulks materiaal alleen voor in de auto te gebruiken? Kan het ook gewoon in een kamer?
Pas maar op dat je jezelf niet in de vingers snijdtquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:00 schreef DJO. het volgende:
Prijsdrop naar ¤210.-
Zeker een scherpe aanbieding.
Komt wel goed, niet té scherp natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Pas maar op dat je jezelf niet in de vingers snijdt
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
Wat is de kabeldikte? En power, ground, RCA met remote? En wat zijn de buitenmaten van de kist?
Ik ben deze middag thuis ja, morgen ook!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:30 schreef The_Dean het volgende:
Klinkt goed. Ben je dit vanmiddag/vanavond/morgen thuis?
175 euro?
Met gemak, toen ik net de set had aangeschaft hadden we hem voor de grap in onze 320D gedaan om te kijken en had nog voldoende ruimte over. Hebben zo'n fijne diepe kofferbak.quote:
Dat begrijp ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef DJO. het volgende:
[..]
Met gemak, toen ik net de set had aangeschaft hadden we hem voor de grap in onze 320D gedaan om te kijken en had nog voldoende ruimte over. Hebben zo'n fijne diepe kofferbak.
Ik zal vanavond eens kijken wat de diameter is en of het uitkomt met de diepte van de speaker!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat begrijp ikmaar passen de speakers ook in de deuren?
De 16,5cm speakers zijn al een tijd geleden verkocht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:28 schreef Mitchelll het volgende:
om welke 16.5 speakers gaat het ? en wat is de vraagprijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |