Hahaha! Geloof je dat ik in mijn hoofd had zitten om jou en Dromer te vragen vanavond naar de bios te gaan? Grappig dat jij nu ook echt gaat en dat gaat doen. Met die ene leuke man......?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Relaxed. Boek uitgelezen, naar de stad gegaan (2 dummy's gekocht en een spelletje) en vanavond dvd kijken en naar de bios.
quote:
Kan ik iets doen om dat te bevorderen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
We gaan het proberen. Ik doe het al vaker, ook vaker positief resultaat geboekt. Vandaag heb ik een nieuwe techniek erbij geleerd, die ga ik ook op je toepassen.
En graag gedaan
Haha. Dat weet ik niet. Ik denk het niet. Gewoon ervoor openstaan denk ikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kan ik iets doen om dat te bevorderen?
ja maar om daar nu jezelf de lol voor te ontzeggen die je er voor terug krijgt als er wel iemand je leven is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je iemand dan niet hoeft te missen als hij/zij er niet meer is.
Voor voodoo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha. Dat weet ik niet. Ik denk het niet. Gewoon ervoor openstaan denk ik
Helemaal waar. Maar soms moeten ernstige gebroken hartjes gewoon veel tijd krijgen om weer te herstellen en als dat gebeurd is, dan is het nog best wel relaxt om ze even lekker nog wat rust te gunnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar om daar nu jezelf de lol voor te ontzeggen die je er voor terug krijgt als er wel iemand je leven is.
Bij dezequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha. Dat weet ik niet. Ik denk het niet. Gewoon ervoor openstaan denk ik
Geloof dat ik genoeg tijd heb gehadquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar soms moeten ernstige gebroken hartjes gewoon veel tijd krijgen om weer te herstellen en als dat gebeurd is, dan is het nog best wel relaxt om ze even lekker nog wat rust te gunnen
Het is dat je geen vrouw bent, anders was heel mannelijk Fok! nu over je heen gegaan gevallen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voor een verbetering in die situatie sta ik wagewijd open!
GMTAquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Geloof je dat ik in mijn hoofd had zitten om jou en Dromer te vragen vanavond naar de bios te gaan? Grappig dat jij nu ook echt gaat en dat gaat doen.
Nee, daar heb ik donderdag date 2 meequote:Met die ene leuke man......?
Voorspelbaar, dat FOK!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het is dat je geen vrouw bent, anders was heel mannelijk Fok! nu over je heen gegaan gevallen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het is dat je geen vrouw bent, anders was heel mannelijk Fok! nu over je heen gegaan gevallen.
Ik ga voor Gifted (die andere kende ik alquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GMTA
Gifted/Great Minds Think Alike.
Maar we kunnen wel een andere x gaan
[..]
Nee, daar heb ik donderdag date 2 mee
das waar, maar was/is jouw vertrouwen in de manheid dan zo hard geraakt dat je er nu nog steeds tijd voor nodig hebt om het te helen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar soms moeten ernstige gebroken hartjes gewoon veel tijd krijgen om weer te herstellen en als dat gebeurd is, dan is het nog best wel relaxt om ze even lekker nog wat rust te gunnen
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |