SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik vroeg waarom,zei ze dat haar vriendje dat wilde![]()
.
subklacht: zij is dom
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
Toen ik dat zag,dacht ik aan haar.quote:
Tja....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Zo ken ik ook iemand die op haar 18e voor het eerst zwanger is geraakt en sindsdien bijna elk jaar een gezinsuitbreiding organiseert.
Ik klaag over het feit dat ze gewenst zwanger is, op je 18de en dat op verzoek van je vriend vind ik gewoon dom!!! Zo onaardig is dat nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Als het een vriendin van je is, waarom doe je dan zo onaardig over haar opleiding en kinderwens?
Heb je haar ook verteld dat je haar dom vindt omdat ze MBO doet en dat je het raar vindt om een kind te nemen op verzoek van je vriend?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:09 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ik klaag over het feit dat ze gewenst zwanger is, op je 18de en dat op verzoek van je vriend vind ik gewoon dom!!! Zo onaardig is dat niet, het is slechts een mening.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je haar ook verteld dat je haar dom vindt omdat ze MBO doet en dat je het raar vindt om een kind te nemen op verzoek van je vriend?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:17 schreef rendiertje het volgende:
TS doet MBO en is zwanger ze wilt de reacties erop weten en doet alsof haar vriendin zwanger is en MBO doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |