Tot nu toe alleen Ahoy ja. Maar zo moeilijk is het toch niet 'm te vinden? Of ben ik nu zo slim?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:04 schreef supkaa het volgende:
Ok de link die blijlbaar al bekend is, is die alleen voor ahoy? (niet dat ik hem vind ofzo) Want ikzelf wacht nog op de keulen presale
GERMANY: Pre-sale 09:00 Wednesday 17th June - 09:00 Friday 19th June.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:04 schreef supkaa het volgende:
Ok de link die blijlbaar al bekend is, is die alleen voor ahoy? (niet dat ik hem vind ofzo) Want ikzelf wacht nog op de keulen presale
Zit op mn ipod, is niet zo super praktisch allemaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen Ahoy ja. Maar zo moeilijk is het toch niet 'm te vinden? Of ben ik nu zo slim?
Dankuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef Sautor het volgende:
[..]
GERMANY: Pre-sale 09:00 Wednesday 17th June - 09:00 Friday 19th June.
CLICK HERE.
Ah, ok! Tja die Muse site is idd niet echt iPod Touch/iPhone compatible.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:37 schreef supkaa het volgende:
[..]
Zit op mn ipod, is niet zo super praktisch allemaal
Concert in Belgie is al lang en breed uitverkocht. Je kunt je alleen nog voor de wachtlijst aanmelden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:07 schreef staticdata het volgende:
Moet je je bij livenation in belgie registreren om kaartjes te kunnen kopen?
Nou was meer generieke vraagquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Concert in Belgie is al lang en breed uitverkocht. Je kunt je alleen nog voor de wachtlijst aanmelden.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:50 schreef Felixa het volgende:
Voorverkoop loopt niet via Livenation, dat is geen verkooppunt.
Je zou vast een account kunnen aanmaken op proximusgoformusic.be en/of teleticketservice.com.
Is uiteindelijk dezelfde site maar ze werken wel met verschillende accounts.
Maar apart aanmelden hoeft niet, maar een account is wel alvast handig om aan te maken.
Bedoel je de acceptgiro?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:34 schreef Stofje het volgende:
Ik vind dat presale gedoe wel eng, trouwens. Zijn er al mensen die post gekregen hebben uit België?
Nou, ik denk dat er hooguit 100, 150 mensen kennis hebben van zo'n presale. Dat zal echt wel meevallen dus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef DrowningMan het volgende:
Ik zie de pre-sale zeer somber in. Als alle fans uit NL, maar ook uit België vanwege het uitverkochte Sportpaleis toegang tot de link hebben is er van pre-sale eigenlijk geen sprake meer, en gaan we waarschijnlijk hectische taferelen krijgen morgenmiddag
Ja, ik heb nu slechts een bevestiging via mail. Pas als ik de kaarten héb ben ik 100% overtuigd, maar een acceptgiro zou ook wel zorgen voor enig vertrouwen.quote:
De Belgen zelf hebben gisteren pas hun overschrijvingsformulier per email ontvangen dus ik denk dat het voor ons nog wel even zal duren met de ouderwetsche post. Ik zou me nu nog geen zorgen maken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er hooguit 100, 150 mensen kennis hebben van zo'n presale. Dat zal echt wel meevallen dus.
[..]
Ja, ik heb nu slechts een bevestiging via mail. Pas als ik de kaarten héb ben ik 100% overtuigd, maar een acceptgiro zou ook wel zorgen voor enig vertrouwen.
Nee, elke als ik de brievenbus ren ik er ook naartoe om te kijken of er misschien een acceptgiro tussenzit zodat ik kan betalen en mijn kaartjes kan krijgenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:34 schreef Stofje het volgende:
Ik vind dat presale gedoe wel eng, trouwens. Zijn er al mensen die post gekregen hebben uit België?
Lees het topic even terug dan vind je alle informatie die je nodig hebt..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |