quote:Apfelsaft
Sautor
staticdata
DrowningMan
Stofje
Sprouts
Christiaan
U
Vrieskist
zeiksnor
Assassin92
jakkop
Ja, meestal zijn er tussen de 3-5 verschillende prijscategorieën.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:29 schreef Brammie1 het volgende:
Pre sale link ook gevonden
Ik zag dat er tickets zijn met verschillende prijzen, wat is het verschil daarin? Veld/zitkaarten ofzo?
quote:Apfelsaft
Sautor
staticdata
DrowningMan
Stofje
Sprouts
Christiaan
U
Vrieskist
zeiksnor
Assassin92
jakkop
Thijsssss
Alleen internet en telefoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Stofje het volgende:
Is dit concert trouwens ook internet-only? Ik moet zaterdagochtend werken, vlakbij een GWK. Kan ik daar nog tickets halen of is dat echt verleden tijd?
Dat kan inderdaad jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap het nut van dat lijstje ook niet. Je bestelt je kaartjes toch gewoon zaterdag op internet?
Maar aangezien ik die link ook op muse.mu zag staan, is dat dan niet gewoon de goede link die donderdag nodig is voor het bestellen van pre-sale kaartenquote:Mensen die heel blij zouden zijn met de link als ze hem zelf niet ontvangen:
Apfelsaft
Sautor
staticdata
DrowningMan
Stofje
Sprouts
Christiaan
U
Vrieskist
zeiksnor
Assassin92
jakkop
Thijsssss
GotenSSJ
Ron.Burgundy
Ganzenherder
Dramatic_Chipmunk
Ja, lees ook eens terug in dit topicquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:41 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Maar aangezien ik die link ook op muse.mu zag staan, is dat dan niet gewoon de goede link die donderdag nodig is voor het bestellen van pre-sale kaarten?
Grotendeels gelezen maar misschien dan overheen gelezenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:44 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ja, lees ook eens terug in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |