Ja, klopt. Martin met zijn kut accentquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:33 schreef onlogisch het volgende:
Paul was echt zo'n held vond ik. Hij was nieuw en cool. Die nieuwe gast vind ik maar een n00b, echt zo'n Paul wannabe
Ik wil Paul terug
Iedere keer als ik die reclame weer zie denk ik " Ja, nu gaat Martin zich verspreken"quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:39 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ja, klopt. Martin met zijn kut accent
Jeeeeeezus.......quote:
IK ZEI HET JUH!!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:59 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Dan hebben we hem al eens gehad...
Doet me weer denken aan Scoot...quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:11 schreef lighted het volgende:
Je kan Carglass pesten!
Via carglass.nl een afspraak maken, bij de eerste vraag kan je kiezen watvoor ruitbreuk, als je daar kiest voor "Ander probleem" kan je een naam en tel.nr opgeven zodat ze terugbellen. Ik vul elke dag een paar namen met tel nr's inmeneer C. Hond met tel.nr van Pieterburen is natuurlijk al geweest..
Je moet wat...
Dan is ons riedeltje leuker!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:03 schreef Billy_Talent het volgende:
Ze zijn overal ook hetzelfde![]()
En dat riedeltje in het engels
Ik moest lachen, en eens met de klacht.quote:
En zo is 't!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maar het blijft wel een kut reclame.
Gelijkenis is treffend. Ik vraag me zelfs af of ze de nl-versie hebben nagesynchroniseerd en gespiegeld.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:31 schreef Fries het volgende:
[..]
Dan is ons riedeltje leuker!
Hij gaat ook precies hetzelfde over die drempel als hier.![]()
Hier noemen ze zichzelf Car Glass en in Engeland Auto Glass...
Nee dat kan heul nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Gelijkenis is treffend. Ik vraag me zelfs af of ze de nl-versie hebben nagesynchroniseerd en gespiegeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |