Ik dwing Ludo.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi zo en dan wacht ik nu op hetzelfde aanbod dat Ludo kreeg.
Pics!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een bruine gloed door het zwart heen.
Dus ik heb het voor niks opgezocht?quote:
Ik ben nog bezig met mn krullen.quote:
Yep.quote:
GODDAMNIT!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met mn krullen.
[..]
Yep.
Schiet dan toch eens op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met mn krullen.
[..]
Yep.
Die pic komt maandag wel, Ludo... maandag 31 augustus...quote:
Ik ging zoeken of 31 augustus wel op een maandag viel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die pic komt maandag wel, Ludo... maandag 31 augustus...
16 dagen na mijn verjaardag, verlate verjaardagscadeaus zijn altijd het mooiste.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die pic komt maandag wel, Ludo... maandag 31 augustus...
Die moeite had je niet hoeven nemen, ik praat geen onzin.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ging zoeken of 31 augustus wel op een maandag viel.
Op je verjaardag hebben we funtime.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
16 dagen na mijn verjaardag, verlate verjaardagscadeaus zijn altijd het mooiste.
Sowieso, ONZ.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wow, die actieve topiclijst van Onzin voor je leven! is wel erg droevig nu. Geen enkele TT die mij überhaupt tot klikken weet te verleiden.
Bij dezen ben je uitgenodigd voor mijn kinderfeestje. Je wordt niet thuisgebracht want daar heb je niets te zoeken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op je verjaardag hebben we funtime.
Zei iemand die in MEN post.quote:
WAT GA JE MET ME DOEN?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij dezen ben je uitgenodigd voor mijn kinderfeestje. Je wordt niet thuisgebracht want daar heb je niets te zoeken.
[..]
Zei iemand die in MEN post.
Postcount, jwt.quote:
Ik had zoiets geschreven kunnen hebben. Vanzelfsprekend op een hoger niveau.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
Aanschouw mijn extreem goede topic: Vrienden die..
Dat spreekt voor zich uiteraard.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik had zoiets geschreven kunnen hebben. Vanzelfsprekend op een hoger niveau.
Ik denk dat er een vuiltje in mijn ogen zit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
Aanschouw mijn extreem goede topic: Vrienden die..
Maar ik heb heul geen kleding aan tijdens funtime.quote:
Pics.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik heb heul geen kleding aan tijdens funtime.
Moet je er een vork in steken, dan voel je dat vuiltje niet meer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat er een vuiltje in mijn ogen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |