Dus je bruine haar opmerking was nergens voor nodigquote:
Ik begrijp de associatie ook niet.quote:foto Op zaterdag 6 juni 2009 18:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu Ludo Sanders voor me een 14-jarige breezerslet schuren.
Ieder begin is moeilijk.quote:foto Op zaterdag 6 juni 2009 18:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat ging ik dus laast ook doen, nu heb ik zo'n irriterende wond op m'n piemol en kan ik niet meer fappen.
Die was inderdaad iets te voorbarig denk ik.quote:foto Op zaterdag 6 juni 2009 18:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je bruine haar opmerking was nergens voor nodig
quote:
Wauw, wat super leuk.quote:
Gast!quote:foto Op zaterdag 6 juni 2009 18:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gruwelijk goed pijpen.
Wat doe ik fout? Moet ik meer mijn glanspenis stimuleren?quote:
Ik heb haar gezienquote:foto Op zaterdag 6 juni 2009 18:22 schreef reetveter het volgende:
Ik vind WD nu op Kate Perry lijken trouwens:p
Eelt kweken.quote:foto Op zaterdag 6 juni 2009 18:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast!
[..]
Wat doe ik fout? Moet ik meer mijn glanspenis stimuleren?
Dank je.quote:foto Op zaterdag 6 juni 2009 18:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat? Je kan niet ontkennen dat die gelijk heeft
Nee, serieus. Eelt. Maak van je penis een grote eeltknobbel.quote:foto Op zaterdag 6 juni 2009 18:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Eelt? Op je lul? Je moet gewoon zorgen dat hij tegen een dagelijkse fapsessie kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop