Alleen voor de donderdag. Besteld,.quote:
Ga je toch ergens anders naar toequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef Jannuk het volgende:
Fuck, hoor net dat Golden Earring vanavond hun Open Air concert in het dorp heeft. Oordopjes zoeken
Ik heb nog wel oordopjes liggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef Jannuk het volgende:
Fuck, hoor net dat Golden Earring vanavond hun Open Air concert in het dorp heeft. Oordopjes zoeken
Waarheen dan, ben niet echt gezellig vandaag, wil slapenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga je toch ergens anders naar toe
Hotel.. lekker slapenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Waarheen dan, ben niet echt gezellig vandaag, wil slapen
Dan voel je je lullig heh?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:36 schreef Ajam het volgende:
F5 F5 F5.. en dan blijkt er gewoon al een vlgd pagina te zijn.
Vervelendquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nog even doorbijtenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:38 schreef Den_Haag het volgende:
bijna klaar met college voor dit weekend. wil naar huis
dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:36 schreef Ajam het volgende:
F5 F5 F5.. en dan blijkt er gewoon al een vlgd pagina te zijn.
* strijkt over hart * Je mag wel hier blijven slapenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Eetsequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:43 schreef halfbearad het volgende:
Heb weer bier!
Nu even eten, krijg honger.
Je krijgt honger bij de gedachte dat je weer bier hebt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:43 schreef halfbearad het volgende:
Heb weer bier!
Nu even eten, krijg honger.
Nee, van de krat meesjouwen vanaf de supermarkt krijg ik honger. Snel wat bammetjes naar binnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je krijgt honger bij de gedachte dat je weer bier hebt?daar gaat iets mis
Smakelijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:46 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee, van de krat meesjouwen vanaf de supermarkt krijg ik honger. Snel wat bammetjes naar binnen.
kun je net zo goed een fles bier drinken, dat staat toch gelijk aan 2 boterhammen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:46 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee, van de krat meesjouwen vanaf de supermarkt krijg ik honger. Snel wat bammetjes naar binnen.
Logischquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:46 schreef halfbearad het volgende:
[..]
quote:
Reminds me, ik moet zo nog boodschappen doen, anders worden het karige maaltijden dit weekend.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kun je net zo goed een fles bier drinken, dat staat toch gelijk aan 2 boterhammen?
Lekker toch die rustquote:
Ja, da's waar, maar moet vannacht nog lang door. Vind het nog iets te vroeg voor bier, en ik voel de alcohol van donderdag nog.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kun je net zo goed een fles bier drinken, dat staat toch gelijk aan 2 boterhammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |