Ik ben jong van geestquote:
Inderdaad dat zou erg zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:51 schreef Feitosa het volgende:
Ff lekker los!!
Ben blij dat ik Graspop toch niet heb gemist, exodus!!!!!!
Dat is idd een bijkomend voordeel. Maar het idee dat ze een partner heeft is gewoon geil. Zeker als je weet dat ze hem niet voor jou wil dumpen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat maakt het niet spannend, dat maakt het gemakkelijk omdat ze dan niet als een hondje achter je aan loopt.
Allebei onder de rivieren. Brabo's zijn net chinezen, ze lijken allemaal op elkaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tegan. En besef nu dat zij geen vriendje heeft :S Verwarde haar met Liefie_ My mistake.
Dat wil dan toch alleen maar zeggen dat je niet leuk genoeg bent, lijkt me niet echt een complimentquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is idd een bijkomend voordeel. Maar het idee dat ze een partner heeft is gewoon geil. Zeker als je weet dat ze hem niet voor jou wil dumpen.
Hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Allebei onder de rivieren. Brabo's zijn net chinezen, ze lijken allemaal op elkaar.
De vrijdag.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad dat zou erg zijn.![]()
Welke dag ging jij ook alweer?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Allebei onder de rivieren. Brabo's zijn net chinezen, ze lijken allemaal op elkaar.
Zo zou je het ook kunnen zien. Ik zie het meer als dat ik gebruikt word voor de spanning. Geil dus.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat wil dan toch alleen maar zeggen dat je niet leuk genoeg bent, lijkt me niet echt een compliment
Probeer mijn zienswijze ook eens dan en hou de eer aan jezelfquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zien. Ik zie het meer als dat ik gebruikt word voor de spanning. Geil dus.
Ik ben import.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik ken ze allemaal niet. Kut dusquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De vrijdag.
Exodus![]()
Blind Guardian![]()
WASP![]()
Dream Theater![]()
Samael![]()
Dragonforce![]()
Heaven & Hell![]()
Motley Crue
Dat is jouw gemis.quote:
Ik heb een harde "G" en een gooise "R"quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zolang je niet zo'n zachte 'g' accent hebt, valt dat best te vergeven
Die bands wil ik ook bijna allemaal zien. Biertje doen op Graspop?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De vrijdag.
Exodus![]()
Blind Guardian![]()
WASP![]()
Dream Theater![]()
Samael![]()
Dragonforce![]()
Heaven & Hell![]()
Motley Crue
Krijg je dan geen zin om iemand op zijn bek te slaan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is jouw gemis.
Lekker meebleren bij "war is my sheppard" , de agressie , de felheid....
Valt prima mee te leven!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb een harde "G" en een gooise "R"
Ik laat je het wel weten als ik definitief een kaart heb. Toch ff rondvragen of er iemand mee wil.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die bands wil ik ook bijna allemaal zien. Biertje doen op Graspop?
wat is er mis met een zachte gquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zolang je niet zo'n zachte 'g' accent hebt, valt dat best te vergeven
Daarvoor heb je de "PIT" om ff lekker af te reageren. Daar gelden wel ongeschreven regels, ,maar je kan er altijd wat oplopen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Krijg je dan geen zin om iemand op zijn bek te slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |