Alleen voor de donderdag. Besteld,.quote:
Ga je toch ergens anders naar toequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef Jannuk het volgende:
Fuck, hoor net dat Golden Earring vanavond hun Open Air concert in het dorp heeft. Oordopjes zoeken
Ik heb nog wel oordopjes liggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef Jannuk het volgende:
Fuck, hoor net dat Golden Earring vanavond hun Open Air concert in het dorp heeft. Oordopjes zoeken
Waarheen dan, ben niet echt gezellig vandaag, wil slapenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga je toch ergens anders naar toe
Hotel.. lekker slapenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Waarheen dan, ben niet echt gezellig vandaag, wil slapen
Dan voel je je lullig heh?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:36 schreef Ajam het volgende:
F5 F5 F5.. en dan blijkt er gewoon al een vlgd pagina te zijn.
Vervelendquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nog even doorbijtenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:38 schreef Den_Haag het volgende:
bijna klaar met college voor dit weekend. wil naar huis
dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:36 schreef Ajam het volgende:
F5 F5 F5.. en dan blijkt er gewoon al een vlgd pagina te zijn.
* strijkt over hart * Je mag wel hier blijven slapenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Eetsequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:43 schreef halfbearad het volgende:
Heb weer bier!
Nu even eten, krijg honger.
Je krijgt honger bij de gedachte dat je weer bier hebt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:43 schreef halfbearad het volgende:
Heb weer bier!
Nu even eten, krijg honger.
Nee, van de krat meesjouwen vanaf de supermarkt krijg ik honger. Snel wat bammetjes naar binnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je krijgt honger bij de gedachte dat je weer bier hebt?daar gaat iets mis
Smakelijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:46 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee, van de krat meesjouwen vanaf de supermarkt krijg ik honger. Snel wat bammetjes naar binnen.
kun je net zo goed een fles bier drinken, dat staat toch gelijk aan 2 boterhammen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:46 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee, van de krat meesjouwen vanaf de supermarkt krijg ik honger. Snel wat bammetjes naar binnen.
Logischquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:46 schreef halfbearad het volgende:
[..]
quote:
Reminds me, ik moet zo nog boodschappen doen, anders worden het karige maaltijden dit weekend.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kun je net zo goed een fles bier drinken, dat staat toch gelijk aan 2 boterhammen?
Lekker toch die rustquote:
Ja, da's waar, maar moet vannacht nog lang door. Vind het nog iets te vroeg voor bier, en ik voel de alcohol van donderdag nog.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kun je net zo goed een fles bier drinken, dat staat toch gelijk aan 2 boterhammen?
Ik voel de alcohol van gisteren nog.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, da's waar, maar moet vannacht nog lang door. Vind het nog iets te vroeg voor bier, en ik voel de alcohol van donderdag nog.
*kuch*mietje*kuch*quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, da's waar, maar moet vannacht nog lang door. Vind het nog iets te vroeg voor bier, en ik voel de alcohol van donderdag nog.
Hier rijden al de hele dag rally auto's voorbij, heerlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:56 schreef kwaakvaak het volgende:
wat een drukte hier buiten... een of ander lawaai ding met harde oerkreten enzo.. ik wil GVD gewoon ff slapen ja... doe us stil!....
Als t maar waard was. Ik vermoed dat het vanavond erg laat en bezopen word.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik voel de alcohol van gisteren nog.
Klopt, Golden Earring is nu aant sound checken, heeft ook wel wat weg van oerkretenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:56 schreef kwaakvaak het volgende:
wat een drukte hier buiten... een of ander lawaai ding met harde oerkreten enzo.. ik wil GVD gewoon ff slapen ja... doe us stil!....
Dat doen ze expres, zodat je vannacht kunt slapenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:56 schreef kwaakvaak het volgende:
dit klinkt als rappers die niet kunnen rappen maar dat nog niet door hebben vanzichzelf.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Klopt, Golden Earring is nu aant sound checken, heeft ook wel wat weg van oerkreten
Ssst doe een stilquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:56 schreef kwaakvaak het volgende:
Ja dat was het zekerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Als t maar waard was. Ik vermoed dat het vanavond erg laat en bezopen word.
ja maar ik wil nu slapen... ben nu moe!... afgelopen nacht maar iets van 3 uur geslapen ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat doen ze expres, zodat je vannacht kunt slapen
Dit klinkt meer als oude mannen die niet meer kunnen zingen, maar dat nog niet doorhebben van zichzelfquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
dit klinkt als rappers die niet kunnen rappen maar dat nog niet door hebben vanzichzelf.
Zijn er dan rappers die wel kunnen rappen dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dit klinkt als rappers die niet kunnen rappen maar dat nog niet door hebben vanzichzelf.
Vind je het als je doof bent.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als oude mannen die niet meer kunnen zingen, maar dat nog niet doorhebben van zichzelf
Zo wel 3uur das best langquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar ik wil nu slapen... ben nu moe!... afgelopen nacht maar iets van 3 uur geslapen ofzo
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er dan rappers die wel kunnen rappen dan?
Jaquote:
hehe vergeleken bij jou wel ja..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo wel 3uur das best lang
't Ergste is dat ik echt nog ff de tuin in moet om mn zooi op te ruimenquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:03 schreef Ofresca het volgende:
Is het nou niemand opgevallen dat er een typfout in de TT staat?
Mij wel hoor, maar der worden wel meer typfouten gemaaktquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:03 schreef Ofresca het volgende:
Moet je ook niet doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar ik wil nu slapen... ben nu moe!... afgelopen nacht maar iets van 3 uur geslapen ofzo
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:03 schreef Ofresca het volgende:
Maar als je nu gaat slapen, lig je vannacht ook weer wakker als je niet oppast.Beter nu nog even doorzettenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |