Hij gaf net een error aanquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:46 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat een vette val is voor zoeen muis ?
Een Goatse doen en dan een stuk kaas zo in je reet leggen, als de muis hem dan komt knabbelen je reet dicht laten klappen en dan zit hij er zo in
Een geest?quote:
Dan lijkt het me niet verstandig om op zondag morgen bij jou een lekkere boterham met pindakaas te komen eten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:48 schreef The_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Pindakaas werkt trouwens beter en dat word al natuurlijk aangemaakt.
Je mag ook op een andere dag langskomenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan lijkt het me niet verstandig om op zondag morgen bij jou een lekkere boterham met pindakaas te komen eten.
Viespeuk !
Zie ik hier een verkapte "mag ik je anaal vernederen" post ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:52 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Je mag ook op een andere dag langskomen![]()
![]()
Gezellig naar het park met een violist op de achtergrond, en daarna een rondje rijden op je stalen rosquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie ik hier een verkapte "mag ik je anaal vernederen" post ?
Of gewoon een post waar je gezellig met mij op een bloemetjes deken in het park een lekker boterhammetje met pindakaas wilt eten, waarna je bloemen voor me plukt en ik deze dan achter mijn oren doe
Ofniet ?
Dat moet wel pijn doen, ik heb ooit een filmpje gezien van een kerel die het met zijn zak deed, zonder bal ertussen ofcquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:51 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
5e krijs
Maar het zijn gewoon vogeltjes denk ik, zit er geen nestje ergens aan de buitenkant te zien?
Anders zijn het toch vrienden van de eerste krijs.
Auwquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:51 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
5e krijs
Maar het zijn gewoon vogeltjes denk ik, zit er geen nestje ergens aan de buitenkant te zien?
Anders zijn het toch vrienden van de eerste krijs.
7e krijs isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
6de krijs is Steven VS Chuck
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
8e krijs isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:43 schreef stamppot het volgende:
[..]
7e krijs is
Steven en Chuck vs Arnold
[ afbeelding ]+ [ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]