Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
Dat liedje op jouw hyves is echt relaxed trouwens
Heb je daar de mp3 van?
kan je dat niet even hier komen doen.. ik ben momenteel te lui om eten voor mezelf te makenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga zo even hamkaas en chocolade croissantjes maken
Of 'Linner'quote:
Wel vrij , ben nog nooit later dan 8uur me bed uit geweestquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar je was wel vrij?
Vroeger, voordat ik een vaste baan had, kon ik prima uitslapen tot 13:00maar nu lukt dat echt niet meer, tenzij ik aan het coma zuipen ben geweest de nacht ervoor
Kan je emailenquote:
dunchquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Of 'Linner'Lunch & Dinner
Maar dat bestaat vast ook al?
Lunner bedoel je?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Of 'Linner'Lunch & Dinner
Maar dat bestaat vast ook al?
Hmm een echt ochtend mens dusquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wel vrij , ben nog nooit later dan 8uur me bed uit geweest
Ik ga het je wel mailen vanmiddag, goed?quote:
Ja is goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga het je wel mailen vanmiddag, goed?
Die klinkt het best vind ikquote:
Ben een beetje van allebei ,maakt niet uit hoe laat ik er in ga word gewoon vroeg wakkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm een echt ochtend mens dus?
Ik was echt een nachtmens, sliep nooit voor 1 uur, maar dat verandert nu
Ik heb zo'n onderbewuste superkracht waarmee ik de alarmklok kan uitzetten voordat ie afgaat terwijl ik slaap.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben een beetje van allebei ,maakt niet uit hoe laat ik er in ga word gewoon vroeg wakker
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:45 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb zo'n onderbewuste superkracht waarmee ik de alarmklok kan uitzetten voordat ie afgaat terwijl ik slaap.
Waar ben je?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik heb uitgebreid ontbeten.
En ik ben blij
Ik heb een heerlijke paar dagen gehad en ik baal enigszins dat ik weer naar huis moet
aahhquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben blij
Ik heb een heerlijke paar dagen gehad en ik baal enigszins dat ik weer naar huis moet
Minivakantie gehad?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |