Don't mistake my kindness, for weakness. Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende: Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
schreef Siniti het volgende Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast ! schreef stevenmac26 het volgende: Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Ik had eerst helemaal geen idee wat 'lol' betekende. Maar goed dat Peter R. dat toen verklaarde. Serieus. Ik dacht gewoon dat dat een computernerd-term was, in plaats van 'hahaha' ofzo.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende: haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.