Wie hou je hier voor de gekquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:56 schreef Teezie het volgende:
Ik ben niet gek..
Verwachte reacties:
Wie hou je hier voor de gek
Kan je morgen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:57 schreef Teezie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou een keer picknicken?
Leuke woordenkeuzenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:56 schreef Teezie het volgende:
Ik ben niet gek..
Verwachte reacties:
Wie hou je hier voor de gek
dat is kloptquote:
OMFG..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:59 schreef Teezie het volgende:
[..]
Haha ben net pas wakker maar .. HOE GAAT HET JONGEN?
Praat je vaker in jezelf, of ben je gewoon eenzaam?quote:
Oke.. nou bedankt voor de tip ik ga het kijken..quote:
Nou.. ik eet geen sla.. dus je weet het alquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:01 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Praat je vaker in jezelf, of ben je gewoon eenzaam?
Nee niet gaan als ik wist dat je zou gaan dan zou ik het niet zeggenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:01 schreef Teezie het volgende:
[..]
Oke.. nou bedankt voor de tip ik ga het kijken..
Fok! ze he jongens(en meisjes natuurlijk)
Oké ik blijf wel fok!ken en kijken danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:02 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nee niet gaan als ik wist dat je zou gaan dan zou ik het niet zeggen
HAHAHAHAHAHA KIJK MICROSOFT SAM IN FAMILY GUY. SNEL ZAPPEN NAAR FAMILY GUYquote:
Ha-ha ja dat weet ik nog, die keken we samen weet je nog?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:04 schreef Teezie het volgende:
KIJK FAMILY GUY SNEL DIT STUKJE ZAG IK OP INTERNET
En jij bent..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:04 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ha-ha ja dat weet ik nog, die keken we samen weet je nog?
Thanks for the tip.. maar ik kijk alquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:04 schreef Teezie het volgende:
KIJK FAMILY GUY SNEL DIT STUKJE ZAG IK OP INTERNET
Vind je?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:06 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg gepraat met jou vind ik..
Nou oke.. ik respecteer je keuze.. het is en blijft Nederland he.. nou fijne dag nog hequote:
Ha-ha ja komt wel goed Family Guy XXL op CCquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:07 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nou oke.. ik respecteer je keuze.. het is en blijft Nederland he.. nou fijne dag nog he
Haha die hagob.. werd altijd uitgelachen om zn lengte.. verder coole gozerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:01 schreef Teezie het volgende:
[..]
haha grappig jongen.. HAGOB ALLES GOED JONGEN HEB JE NOG TELEFOONS TE KOOP?
Je had toch wel genoeg gepraat met mij toch? VUILE LOEDER!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:07 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ha-ha ja komt wel goed Family Guy XXL op CC
Ja was ook.. vooral als je zo gaat doenquote:Ja was ook.. vooral als je zo gaat doen
Oke dan.. vuile dag nogquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:08 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja was ook.. vooral als je zo gaat doen
JA ZEI JE NET OOK AL..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:09 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja zit wel goed.. Family Guy XXL weet je nog?
Nee? Nou ik hoop dat je slaagt.. heb je al een vlag gekocht?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:10 schreef Teezie het volgende:
[..]
Aardig, aardig. Net examens achter de rug gehad.. viel niet mee hoor
Hahaha ja goed dat je me eraan herrinert, een vlag van Palestina ophangen is toch niet erg?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:11 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nee? Nou ik hoop dat je slaagt.. heb je al een vlag gekocht?
Ach nee joh, je komt toch van Palestina dan mag je die toch gewoon ophangen..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:11 schreef Teezie het volgende:
[..]
Hahaha ja goed dat je me eraan herrinert, een vlag van Palestina ophangen is toch niet erg?
Maar ik kom niet van Palestina ik steun Enst Bobbie en de rest gewoon..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:11 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ach nee joh, je komt toch van Palestina dan mag je die toch gewoon ophangen..
jij begin je dag altijd met zoveel posts?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:11 schreef Teezie het volgende:
[..]
Hahaha ja goed dat je me eraan herrinert, een vlag van Palestina ophangen is toch niet erg?
Ha-ha hi-la-ri-sche show, echt waar fantastisch!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:12 schreef Teezie het volgende:
[..]
Maar ik kom niet van Palestina ik steun Enst Bobbie en de rest gewoon..
He jongens ik wil jullie feestje niet verstoren maar, het begint een beetje te lijken op een slow-chat hier en dat is niet echt de bedoeling van deze prachtige forum..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:12 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ha-ha hi-la-ri-sche show, echt waar fantastisch!!
Oké.. sorry. TS jij ook sorry dat we je goeie topique hebben verneukt..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:14 schreef Teezie het volgende:
[..]
He jongens ik wil jullie feestje niet verstoren maar, het begint een beetje te lijken op een slow-chat hier en dat is niet echt de bedoeling van deze prachtige forum..
Dus als jullie verder willen praten over examens hoe dat ging enzo alles mag maar PM dan naar elkaar oké?
Bedankt, beste moderator 2008
Ps: (Ik ga deze topic niet sluiten door die 2 heren.. waarschijnlijk kenden ze de regels nog niet zo goed dus geef ik deze topic een 2e kans..)
Ja haha.. maar het was wel leuk niks speciaals. Ik kreeg wel een nummer van zo meisje ga haar morgenavond wel bellenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:17 schreef Teezie het volgende:
[..]
En toen dacht je gelijk: laat ik maar even FOK! aan zetten? Maar hoe was het?
Nou.. kllikt leuk toch? Ik bleef thuis vandaag, had huisarrestquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:17 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja haha.. maar het was wel leuk niks speciaals. Ik kreeg wel een nummer van zo meisje ga haar morgenavond wel bellen
Aah da's jammer, wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:18 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nou.. kllikt leuk toch? Ik bleef thuis vandaag, had huisarrest
Je weet wel, Saddam Hoessein aangegeven bij de Iraakse politie en door hem is ie opgehangen, vonden mij ouders blijkbaar niet zo leuk voor die man.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:19 schreef Teezie het volgende:
[..]
Je weet wel, Saddam Hoessein aangegeven bij de Iraakse politie en door hem is ie opgehangen, vonden mij ouders blijkbaar niet zo leuk voor die man.
Ja, maar na morgen mag ik weer daglicht zien en misschien over een jaar of 3 mag ik misschien naar buitenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:20 schreef Teezie het volgende:
[..]dat was zo'n 400 jaar geleden, nog steeds straf?
.. een echte Fok!ker gaat niet naar buiten..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:21 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja, maar na morgen mag ik weer daglicht zien en misschien over een jaar of 3 mag ik misschien naar buiten
Wie ben jij nou weer..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:21 schreef Teezie het volgende:
[..]
.. een echte Fok!ker gaat niet naar buiten..
Wat geeft jou de recht wel aan mij te vragen maar niet mijn vraag te beantwoorden?quote:
Sorry maar.. weet je zelf wel wat je zegt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:23 schreef Teezie het volgende:
[..]
Wat geeft jou de recht wel aan mij te vragen maar niet mijn vraag te beantwoorden?
Nee maar klonk wel leuk .. NIEUWE AFLEVERLING:Dquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:24 schreef Teezie het volgende:
[..]
Sorry maar.. weet je zelf wel wat je zegt?
Sorry maar zo werkt dat niet, je kan geen aanvraag op een ban bij hem doen. Hoe erg hij ook een noob is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:25 schreef -Datdus- het volgende:
Pff geef hem eens een ban, zelfs ik ben nierlt zon noob
Oeps verkeerde gesprek, modje kan je deze bericht boven mij even verwijderen?quote:
Even een tip tussendoor, er is een EDIT knop. Voor als je een (typ) foutje hebt gemaakt etc.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:27 schreef Teezie het volgende:
[..]
Oeps verkeerde gesprek, modje kan je deze bericht boven mij even verwijderen?
Bedankt
Is verwijderdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:27 schreef Teezie het volgende:
[..]
Oeps verkeerde gesprek, modje kan je deze bericht boven mij even verwijderen?
Bedankt
Echt waar? Echte lifesaver, bedankt voor de tip he. zal het zometeen even checken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:28 schreef Teezie het volgende:
[..]
Even een tip tussendoor, er is een EDIT knop. Voor als je een (typ) foutje hebt gemaakt etc.
Haha graag gedaan, daar doe ik het voor. Daar ben ik een moderator voor jongenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:28 schreef Teezie het volgende:
[..]
Echt waar? Echte lifesaver, bedankt voor de tip he. zal het zometeen even checken.
Ja denk dat wel genoeg is zo..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:30 schreef Teezie het volgende:
Zullen we hiermee stoppen? Is wel genoeg geweest denk ik zo..
HOEWEL, er is nu geen moderator online.. overdag zouden we al bij post 3 een slotje krijgen..quote:
Wie zei dit.. jij of ik?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:31 schreef Teezie het volgende:
[..]
HOEWEL, er is nu geen moderator online.. overdag zouden we al bij post 3 een slotje krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |