quote:
Ik heb ooit, lang geleden, het boek gelezen en er vast bij gehuild (weet ik niet meer). De teken/animatiefilm ken ik niet, maar het leek me gewoon Remi, met al die beestjes.quote:
Ja die hebben ze goed gecast toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb ooit, lang geleden, het boek gelezen en er vast bij gehuild (weet ik niet meer). De teken/animatiefilm ken ik niet, maar het leek me gewoon Remi, met al die beestjes.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Little Steven van Zandt aka Silvio Dante.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Mooiste plek omgeving Nijmegen
Ooohh, wyccie!
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Mooiste plek omgeving Nijmegen
Ooohh, wyccie!
vandaag eerder gezienquote:Op maandag 8 juni 2009 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
De man van de AH-reclame. Je vindt het toch niet erg als ik zijn naam niet weet, hè?
Ja, ze heeft gewoon een kloon aangemaakt. Of broer. Of pyl. Of iemand anders van de Nijmeegse maffiaquote:
Aantal posts : 1quote:Op maandag 8 juni 2009 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze heeft gewoon een kloon aangemaakt. Of broer. Of pyl. Of iemand anders van de Nijmeegse maffia
Ja het is een fokking broeinest dat Nijmegen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze heeft gewoon een kloon aangemaakt. Of broer. Of pyl. Of iemand anders van de Nijmeegse maffia
Nee hoor die weet Scrut denk ik wel en Qonmann zeker. want die is het namelijk zelfquote:Op maandag 8 juni 2009 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
De man van de AH-reclame. Je vindt het toch niet erg als ik zijn naam niet weet, hè?
Ach welnee.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee hoor die weet Scrut denk ik wel en Qonmann zeker. want die is het namelijk zelf
Misschien wel interessant, maar helaas loopt mijn huidige contract pas volgend jaar december af.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoor net op de radio dat er een nieuwe iPhone op de markt komt... met videomogelijkheden.
Nee hoor geintje.quote:
Nee, joh. Het is wyccie niet, het is iemand die wyccie wil verrassen. Een militair, denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een iPhone van mijn baasquote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien wel interessant, maar helaas loopt mijn huidige contract pas volgend jaar december af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |