sergeant-majoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, joh. Het is wyccie niet, het is iemand die wyccie wil verrassen. Een militair, denk ik.
Jij hebt niet eens geluid op je computer, wat moet jij met een iPhone?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoor net op de radio dat er een nieuwe iPhone op de markt komt... met videomogelijkheden.
Waarom denk je dat het een militair is?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, joh. Het is wyccie niet, het is iemand die wyccie wil verrassen. Een militair, denk ik.
Bellenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt niet eens geluid op je computer, wat moet jij met een iPhone?
Ik heb m'n bronnenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een militair is?
Scrut stalkt Wyccie als ze aan het slowsletten is met die sergeant-majoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een militair is?
Ah hij wil Wyccie op een romantische plek ten huwelijk vragen als ze de vierdaagse loopt met haar waterzak!quote:
Daarom krijgt ze hem niet van haar baas.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heb je niet persé een iPhone voor nodig
In de SC van de AKQ?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Scrut stalkt Wyccie als ze aan het slowsletten is met die sergeant-majoor.
quote:
Hoeveel megapixel heeft-ie?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit is mijn cellphone....
[ afbeelding ]
..en ik loop de blaren van m'n voetenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah hij wil Wyccie op een romantische plek ten huwelijk vragen als ze de vierdaagse loopt met haar waterzak!
Geen camera functie en ook geen sms maar ook geen batterij.quote:
Ik praat ook sneller dan dat ik type.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:21 schreef qonmann het volgende:
Staat ook op de FP nu..radio is toch sneller
"Apple komt met nieuwe versie iPhone"
..en dan hebben we het nog niet eens over denken..quote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik praat ook sneller dan dat ik type.
Ah joh, daar slet ik nu al een week (twee weken?) niet!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Scrut stalkt Wyccie als ze aan het slowsletten is met die sergeant-majoor.
Die hele dag?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah joh, daar slet ik nu al een week (twee weken?) niet!
Vier juli moet ik gewoon werken.
Heb je ruzie daar?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef wyccie het volgende:
Ah joh, daar slet ik nu al een week (twee weken?) niet!
Maar dat weet hij nietquote:Vier juli moet ik gewoon werken.
Nee ze fastchat nu met hem via MSN.quote:
Kijk ze laat stiekem toch dingen los.quote:
Wat radicaal. Dus het zou zomaar kunnen dat je ophoudt met RjP, gewoon, omdat je er geen zin meer in hebtquote:
Of met Fok?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat radicaal. Dus het zou zomaar kunnen dat je ophoudt met RjP, gewoon, omdat je er geen zin meer in hebt
Stichting Help Wyccie het forum door!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog erger! Dan start ik een petitie, hoor.
Pyl lijkt ook gestopt met Fok! nu hij een nieuwe buitenechtelijke relatie heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat radicaal. Dus het zou zomaar kunnen dat je ophoudt met RjP, gewoon, omdat je er geen zin meer in hebt
Weet Tokay dat al?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pyl lijkt ook gestopt met Fok! nu hij een nieuwe buitenechtelijke relatie heeft.
Ah Scrut is onze Joop van Tellingen.quote:
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Asjeblieft niet zegquote:Op maandag 8 juni 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Scrut is onze Joop van Tellingen.
Evert santegoeds dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zegDat vind ik een ontzettend walgelijke man
Van Tellingen ligt in bosjes en verstopt zich in kliko's. Scrutinizer zit gewoon op zijn kont en wacht totdat het nieuws naar hem toe komt.quote:
quote:
Dan heeft ze het druk. 'Geen zin' is geen excuusquote:Op maandag 8 juni 2009 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat we wyccie niet vaak gaan zien als ze haar co-schappen gaat lopen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heeft ze het druk. 'Geen zin' is geen excuus
Dan heeft ze naast haar drukke werkzaamheden geen zin om ook nog eens te Fok!kenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heeft ze het druk. 'Geen zin' is geen excuus
Dat vind ik lief van je.quote:
Dan doen we toch iets foutquote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik lief van je.
Geen zin betekent dat ik geen zin heb om me te ergeren aan bepaalde mensen/posts. Dat is hier gelukkig nog niet het geval.
Ja misschien toch maar weer minder/niet fokken. Ik heb al zeker 2 weken geen MMA meer gedaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
En maar blijven F5'en, hè.
Het zal zeker beter voor me zijn als ik gewoon helemaal stop met Fok. Beter voor mijn gezondheid (vroeger slapen), beter voor mijn studieresultaten, en later ook beter voor mijn co-schappen.
Nee, stel dat het mislukt..... Ik heb al een hielblessure en dat is al kut genoeg.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaan we nu collectieve zelfmoord plegen?
Tja, dat kun je zelf het best beoordelen. Ik zou het ongezellig vinden.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
En maar blijven F5'en, hè.
Het zal zeker beter voor me zijn als ik gewoon helemaal stop met Fok. Beter voor mijn gezondheid (vroeger slapen), beter voor mijn studieresultaten, en later ook beter voor mijn co-schappen.
Ik doe aan niks mee als het massaal gebeurt.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaan we nu collectieve zelfmoord plegen?
Ja mensen, sporten is gezondquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb al een hielblessure en dat is al kut genoeg.
quote:
Nee, gewoon een selectief gezelschapjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik doe aan niks mee als het massaal gebeurt.
Inderdaad. Ik houd niet van kliekjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Ik doe aan niks mee als het massaal gebeurt.
Ik ook niet mijn koelkast is ook vrij van restjes en kliekjes.quote:
Ja, we zetten hem op scherp!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Posten we 'm nog vol, Scrutinizer? Of laten we 'm op 299 staan voor Diaan?
Jij leest iig nooit iets terug, dat is inmiddels duidelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vraag me wel eens af of de dagploeg het gebabbel van de avondploeg allemaal leest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |