Ah hij is je buurman?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een still (uit een heel slecht interview) Bart kwam hier op Fok! vragen wie hij voor die site zou interviewen. Veel mensen wilden Seki zien maar Bart wist niet hoe hij Seki kon vinden. Ik had hem binnen 5 minuten gevonden
Ik heb hem nooit gezien in de sportschool.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Seki is eerder buurman van jou. Ik vroeg me al af of jij bij hem traint.
Hij heeft een eigen sportschool in Rotterdam.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gezien in de sportschool.
Okay op Zuid zeker?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen sportschool in Rotterdam.
Ja Slinge. Beter gezegd Pendrecht.quote:
Mini ?quote:
Nee, die heeft Tong.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:22 schreef Gellius het volgende:
Heb jij mijn fiets toevallig, scrutinizer?
Neuh. Is-ie gejat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:22 schreef Gellius het volgende:
Heb jij mijn fiets toevallig, scrutinizer?
Jullie wonen echt vlakbij elkaar?quote:
Die linker is 2 seizoenen terug de eerste NL'er geweest die ooit NBA kampioen werd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Rotterdammer rechts op de foto ken ik wel, de linker niet.
Nee, Gellius woont tegenwoordig op stand aan de rand van het rijkenreservaat in Zuid. Voorheen woonden we een paar honderd meter van elkaar verwijderd, zowel hier in Amsterdam als in Groningen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jullie wonen echt vlakbij elkaar?
Ah zo. Wel grappig. In A'dam is Zuid een rijkenreservaat en in R'dam is het een Getto.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Gellius woont tegenwoordig op stand aan de rand van het rijkenreservaat in Zuid. Voorheen woonden we een paar honderd meter van elkaar verwijderd, zowel hier in Amsterdam als in Groningen.
Nou vooruit, eigenlijk beschouw ik alles onder het spoor door niet meer als mijn jurisdictie, dit is een grensgevalletje.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:29 schreef Gellius het volgende:
Bij het Muiderpoortstation. Dat valt nog net onder jouw toezicht. Geef even een seintje als je 'm ziet, okay?
Ik denk ook dat er daarom van wetteloosheid sprake is op en rond het Muiderpoortstation. Niemand voelt zich er verantwoordelijk voor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:37 schreef Gellius het volgende:
Dat is wel zo. Mijn gebied eindigde ook daar omgeveer toen ik nog in de Indische Buurt woonde.
quote:AD: Rotterdam onveiligste stad
06.6.2009 - 8:28
ROTTERDAM (ANP) - Rotterdam is de onveiligste gemeente van Nederland. Dat schrijft het AD zaterdag, op basis van zijn jaarlijkse Misdaadmeter. De havenstad kampt met veel overvallen, straatroven en mishandelingen. Bovendien stijgt er de criminaliteit, tegen de landelijke trend in.
Het is voor de vierde keer in de afgelopen acht edities van het onderzoek dat Rotterdam op de eerste plaats staat. Na de Maasstad komt Eindhoven, die de laatste twee jaren als onveiligst uit de bus kwam, gevolgd door Amsterdam en Tilburg. De veiligste gemeente is het Twentse Tubbergen.
Uit de Misdaadmeter blijkt verder dat criminaliteit als autodiefstal, straatroof en inbraak bij bedrijven bijna overal afneemt. Het aantal overvallen is echter gestegen, net als de hoeveelheid woninginbraken. De Misdaadmeter bepaalt de criminaliteit in elke gemeente op basis van politiecijfers.
Voel jij je veilig in Rotterdam? Dat is waar het om gaat, volgens mij. Amsterdam scoort ook altijd hoog maar ik voel me hier erg veilig.quote:
Zouden ze daar al weten dat de tweede wereldoorlog voorbij is?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:42 schreef Gellius het volgende:
Tubbergen. Waarschijnlijk hebben ze daar geeneens fietsen.
Ik voel me niet onveilig in mijn stad. Ik woon in een rustige buurt en ook in het centrum en zuid is nooit wat gebeurd. Ik voel me alleen niet veilig bij grote evenementen in Rotterdam omdat daar altijd de vlam in de pan slaat.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voel jij je veilig in Rotterdam? Dat is waar het om gaat, volgens mij. Amsterdam scoort ook altijd hoog maar ik voel me hier erg veilig.
Ze weten nog niet eens dat ie begonnen was. Het woord interbellum kennen ze ook niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zouden ze daar al weten dat de tweede wereldoorlog voorbij is?
Ik heb een tijdje in het centrum van Rotterdam gewerkt, ten tijde van de moord op Pim Fortuyn (Pimmetjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik voel me niet onveilig in mijn stad. Ik woon in een rustige buurt en ook in het centrum en zuid is nooit wat gebeurd. Ik voel me alleen niet veilig bij grote evenementen in Rotterdam omdat daar altijd de vlam in de pan slaat.
Ik denk dat je de hoek bij de Skihut enz bedoelt. Daar is het idd een beetje grimmig s'avonds. Vrijdag is het nog erger.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in het centrum van Rotterdam gewerkt, ten tijde van de moord op Pim Fortuyn (Pimmetje) Ik vond het op zaterdagavond niet erg fijn daar.
Die buurt, ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat je de hoek bij de Skihut enz bedoelt. Daar is het idd een beetje grimmig s'avonds. Vrijdag is het nog erger.
Ja dat is inderdaad een heel erg stukje richting de Kruiskade is het ook erg. Maar verder valt het op zich wel mee hoor.quote:
Het is ook gewoon heel anders als je er zelf woont. In Groningen woonde ik op een zeer berucht plein. Ik heb er bijna tien jaar gewoond, leuke tijd gehad. Er gebeurde wel eens wat, ruzies, vechtpartijtjes, arrestaties, zelfmoorden, joyriders die hun gestolen auto's bij ons tegen de muur achterlieten, maar ach..... het blijft toch je pleinquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een heel erg stukje richting de Kruiskade is het ook erg. Maar verder valt het op zich wel mee hoor.
Dat is inderdaad waar toen ik op Zuid woonde vond ik het ook wel meevallen maar nu kwam ik er onlangs weer en dacht ik: Dat ik het hier overleefd heb.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook gewoon heel anders als je er zelf woont. In Groningen woonde ik op een zeer berucht plein. Ik heb er bijna tien jaar gewoond, leuke tijd gehad. Er gebeurde wel eens wat, ruzies, vechtpartijtjes, arrestaties, zelfmoorden, joyriders die hun gestolen auto's bij ons tegen de muur achterlieten, maar ach..... het blijft toch je plein
Dat ligt in de Oosterparkwijk?quote:
Ah die is in Gruningen net zo berucht als in Amsterdam?quote:
Okay. In die in Gruningen wonen Kampers?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:17 schreef Gellius het volgende:
Ik vond de Indische Buurt van Amsterdam, hoewel veel multicultureler, een stłk burgerlijker, eerlijk gezegd.
Het Deliplein is van oudsher voor armen en asocialen gebouwd. De veldwachter was lange tijd niet bepaald welkom daar. Vroeger hadden ze daar electriciteitsmeters waar de bewoners eerst een dubbeltje in moesten gooien voordat ze stroom hadden, anders werd de rekening gewoon niet betaald.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah die is in Gruningen net zo berucht als in Amsterdam?
Zomers met een kampeerstoel of een uit een bestelbus gesloopte bank met een pot bier op de stoep voor de voordeur tot diep in de nacht.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. In die in Gruningen wonen Kampers?
Zouden ze weer moeten doen. Dan denk je wel na of je een wietkwekerij opzet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het Deliplein is van oudsher voor armen en asocialen gebouwd. De veldwachter was lange tijd niet bepaald welkom daar. Vroeger hadden ze daar electriciteitsmeters waar de bewoners eerst een dubbeltje in moesten gooien voordat ze stroom hadden, anders werd de rekening gewoon niet betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |