quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 13:01 schreef Drina het volgende:Ik zal mijn ervaring met Werkspot.nl opschrijven voor toekomstige bedrijven die daar willen ingeschreven staan. Als eerst beperkingen voor 20 euro per mand. Als u denk dat u voor 20 euro per maand ergens op kan bidden dan heb je het goed mis voor die geld kan je niks tenslotte zijn alle veilingen afgesloten sommige veilingen staan al 5 jaar op website en zijn nog steeds, worden niet verwijderd. Na mijn mening zou ik niemand aanraden zich inschrijven op werkspot.nl. Ik zit nu vast en moet 20 euro per maand gedurende 1 jaar betalen voor niks. Reclame maken op die website doe niet niemand kan je zien je moet eerst een bod uitbrengen voordat iemand jou gegevens kan zien maar als je beperk bent dan kan je niet bidden. Ik heb zoveel spijt dat ik me daar ingeschreven heb, maak niet hetzelfde fout als ik. Schrijf zich niet op werkspot.nl dat is grootste oplichterij die je op internet kan treffen. Zo worden ook bedrijven opgelicht.
ik kan deze ervaring met je delen.
ben op werkspot gekomen om een advertentie te plaatsen voor het vervangen van onze schutting van 25 meter lang. hier hebben 3 mannen een offerte voor uitgebracht en ze zaten alle 3 redelijk dicht bij elkaar. er was er 1 die zei dat alleen de palen maar vervangen hoeven te worden, omdat die verrot zijn en de schuttingdelen zelf waren nog wel goed. dit is dus de positieve ervaring.
op werkspot ben ik ook gaan kijken wat voor elektroklusjes er werden aangeboden en toen ik die zag en ook zag wat er voor gevraagd werd ben ik gaan twijfelen om een deeltijdzzper te worden en me in te schrijven bij werkspot en zo maar kijken hoe het kan gaan lopen.
toen ik alles voor elkaar had bij de kvk en me aan ad gemeld bij werkspot, zag ik alleen maar gesloten veilingen, dus ik kon niet meer mee bieden. na een weekje werd ik nog wel gebeld door een vrouw van werkspot om te vragen hoe het beviel, omdat ik gezegd had dat dus alle veilingen in mijn zoekgebied gesloten waren, kreeg ik gratis een groter gebied. dit heeft dus geen nut gehad.
met werkspot doe ik nu dus ook niks, terwijl ik nog zo'n 8 maand er voor moet betalen. hier heb ik dus het meeste spijt van gehad, dat ik me bij hun heb ingeschreven. en raad ook iedere toekomstige zzper af om klusjes via werkspot te gaan zoeken.
marktplaats werkt iets beter, alleen heb ik hier de ervaring dat de mensen nog schrikken van de kosten die er bij komen. ik geef ze de mogelijkheid om het materiaal voor mijn inkoopprijs te krijgen als ze het materiaal direct via ideal betalen bij de tu wanneer ik het ga bestellen (dus geen materiaalwinst voor mij) en nog vinden veel mensen het te duur en dan hou ik ook nog een vrij laag uurloon aan.