abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69758436
Stel je smokkelt drugs verstopt in je vagina, kunnen ze als ze je aanhouden aan je vagina komen om het eruit te halen.. Hebben ze dat recht..want ik zou gewoon zeggen er zit niets in, ik weet van niets.
pi_69758461
Heb jij ons een geheim te vertellen?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:00:24 #3
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_69758466
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:59 schreef lidewyz het volgende:
Stel je smokkelt drugs verstopt in je vagina, kunnen ze als ze je aanhouden aan je vagina komen om het eruit te halen.. Hebben ze dat recht..want ik zou gewoon zeggen er ziet niets in, ik weet van niets.
Als ze het recht hebben om iemand anaal te visiteren, dan hebben ze dat recht ook om dat vaginaal te doen he?
Mooie job trouwens. Qua vaginale visitatie dan he?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:01:07 #4
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_69758489
wat een vraag.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_69758495
Als je een beetje verstand hebt dan weet je dat je geen rechten hebt en dat ze je dat idee geven, zodat je niet gaat zeiken en gewoon dom door werkt.
pi_69758497
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:00 schreef Lundegaard het volgende:

[..]

Als ze het recht hebben om iemand anaal te visiteren, dan hebben ze dat recht ook om dat vaginaal te doen he?
maar als je zegt dat je zogenaamd maagd bent en je bent ook nog eens 15 jaar oud.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:01:38 #7
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69758508
Probeer het, zou ik zeggen.
Nee serieus, ik ben er wel benieuwd naar.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69758509
Opeens weet je het...
You dream it, I live it.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:02:16 #9
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_69758523
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:01 schreef lidewyz het volgende:

[..]

maar als je zegt dat je zogenaamd maagd bent en je bent ook nog eens 15 jaar oud.
Dan kun je beter die ene minuut besteden aan het genieten van het nog maagd zijn.
pi_69758559
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:02 schreef Lundegaard het volgende:

[..]

Dan kun je beter die ene minuut besteden aan het genieten van het nog maagd zijn.
gaan ze er dan zomaar in graven dan?
  † In Memoriam † zaterdag 6 juni 2009 @ 00:03:48 #11
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69758571
Misschien zijn er wel truucjes om iets wat je in je vagina verbergt er uit te laten komen zonder je vagina aan te raken. Op je hurken gaan zitten en hoesten ofzo.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:05:13 #12
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_69758611
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:03 schreef lidewyz het volgende:

[..]

gaan ze er dan zomaar in graven dan?
Zou ik wel doen. En na afloop nog een keer checken. En dan nog een keer. En dan je msn vragen.
pi_69758616
De kans dat dat gebeurt is wel zo immens klein. Plus, wat een vraag idd.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_69758626
Wil je drugs meenemen voor eigen gebruik op een feest? Of gaat het hier om smokkelen?
Als je naar een land gaat waar drugs ten strengste verboden zijn, dan zullen ze ook het recht hebben om je vagina te controleren, maagd of niet.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:07:44 #15
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_69758679
Er bestaat tegenwoordig zoiets als een bodyscan daarmee kan je ook dingen in je vagina zien zitten.

En als ze het echt niet vertrouwen komt er een arts bij en die zijn wel bevoegd om in je kutje te kijken..
pi_69758749
Waarom serieus reageren?! Komop, dit is gewoon een bs topic!
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:10:37 #17
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69758761
Als zij het aannemelijk achten dat jij iets in je kutje verstopt wat niet mag, dan mogen zij je helemaal binnenstebuiten keren. Dus je kan het beter gewoon slikken Als ze er dan achter komen mag je waardig op een potje gaan zitten terwijl iemand kijkt hoe het laxeer middel zn werk bij je doet
:-)
pi_69758848
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:07 schreef Joe-Momma het volgende:
Er bestaat tegenwoordig zoiets als een bodyscan daarmee kan je ook dingen in je vagina zien zitten.

En als ze het echt niet vertrouwen komt er een arts bij en die zijn wel bevoegd om in je kutje te kijken..
Juist en de controle bevoegdheden van de Douane reiken heel ver(verder dan van de politie)
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:15:58 #19
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_69758880
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:14 schreef PietPrak het volgende:

[..]

Juist en de controle mogelijkheden van de Douane reiken heel ver(meer dan de politie)
Marechaussee ja.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:16:23 #20
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69758888
Misschien als je het bij een meisje van een jaar of 4 naar binnen propt dat het dan minder opvalt.
Primum non nocere
pi_69758912
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:15 schreef Lundegaard het volgende:

[..]

Marechaussee ja.
Nee! Douane mag altijd zonder aanleiding controleren. Kmar heeft een aanleiding nodig
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:18:17 #22
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_69758923
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:17 schreef PietPrak het volgende:

[..]

Nee! Douane mag altijd zonder aanleiding controleren. Kmar heeft een aanleiding nodig
De verdenking ansich is toch al een aanleiding?
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:16 schreef Florian_ het volgende:
Misschien als je het bij een meisje van een jaar of 4 naar binnen propt dat het dan minder opvalt.
Sjeezus..
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:18:43 #23
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_69758958
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:16 schreef Florian_ het volgende:
komt ook voor!
pi_69758991
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:18 schreef Lundegaard het volgende:

[..]

De verdenking ansich is toch al een aanleiding?
[..]

Sjeezus..
Nu ga je al heel snel naar de opsporing en geen controle!
pi_69759026
het antwoord op deze vraag is: JA dat recht hebben ze indien ze dit wel op een manier doen die het meest proportioneel is.
pi_69759144
tvp
pi_69759192
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:28 schreef PietPrak het volgende:
Artikel 8k(opiumwet)
Met het opsporen van de in deze wet strafbaar gestelde feiten zijn, behalve de bij of krachtens artikel 141 van het Wetboek van Strafvordering aangewezen personen, belast de ambtenaren, bedoeld in artikel 8j, en de ambtenaren van de rijksbelastingdienst, bevoegd inzake douane.

Artikel 1:28(douanewet)

1. De inspecteur is bevoegd personen die aanwezig zijn in of op de in artikel 1:26 bedoelde locaties of vervoermiddelen of deze juist gaan betreden of hebben verlaten aan lijfsvisitatie te onderwerpen.

2. De in het eerste lid bedoelde personen zijn op vordering van de inspecteur gehouden stil te staan en deze te volgen naar een door hem aangewezen plaats.

3. Op vordering van de inspecteur zijn reizigers, die zich bevinden in een vervoermiddel dat juist het douanegebied van de Gemeenschap is binnengekomen of dat bestemd is om aanstonds te vertrekken om dat douanegebied te verlaten, gehouden hun plaats- of vervoerbewijs te vertonen. Deze verplichting geldt eveneens voor reizigers die een dergelijk vervoermiddel juist hebben verlaten dan wel die op het punt staan daarin aan boord te gaan.

4. Lijfsvisitatie geschiedt op een besloten plaats door personen die, indien zij geen arts of verpleegkundige zijn, van hetzelfde geslacht zijn als de persoon die aan lijfsvisitatie wordt onderworpen.

5. Onder lijfsvisitatie wordt verstaan:

a. het onderzoek aan de kleding; het onderzoek aan de kleding omvat het betasten van de kleding, het nauwkeurig onderzoek van de hoofdbedekking en het schoeisel;

b. het verwijderen van de bovenkleding, teneinde deze aan een nauwkeurig onderzoek te onderwerpen;

c. het uitwendig en inwendig schouwen van de holten van het bovenlichaam, zonodig met de daartoe benodigde ontkleding;

d. het geheel ontkleden en het uitwendig schouwen van het lichaam;

e. het onderzoek van het onderlichaam; onder onderzoek van het onderlichaam wordt verstaan het uitwendig schouwen van de openingen en holten van het onderlichaam; het uitwendig schouwen van de openingen en holten van het onderlichaam wordt verricht door een arts of, in diens opdracht, door een verpleegkundige.

6. Tot gehele ontkleding dan wel het onderzoek van het onderlichaam van degene die aan lijfsvisitatie wordt onderworpen, wordt pas overgegaan na toestemming van een ambtenaar die daartoe bij regeling van Onze Minister van Financiėn, in overeenstemming met Onze Minister wie het mede aangaat, is aangewezen.

7. Onder lijfsvisitatie wordt mede verstaan het onderzoek met behulp van apparatuur waarmee door kleding van de betrokken persoon kan worden gekeken.

8. Bij of krachtens algemene maatregel van bestuur kunnen regels worden vastgesteld met betrekking tot het onderzoek van het onderlichaam en met betrekking tot de apparatuur waarmee door kleding van personen kan worden gekeken en het gebruik daarvan. Hierbij kan worden bepaald dat het vierde lid niet van toepassing is bij het gebruik van deze apparatuur.
pi_69759230
piet prak hier is ook nog speciale jurisprudentie op van pas (o.a.arrest Jalloh) omdat het hier gaat om 'real evidence', bewijs dat dķrect het bewijs voert zonder dat er eerst nog onderzoek naar hoeft te worden gedaan wat het is.
in principe heeft het weigeren om niet mee te werken te maken met het recht om te zwijgen. Om niet mee te werken aan de eigen veroordeling, het leveren van bewijs uit je lichaam werkt daar natuurlijk aan mee. Bij 'real evidence' mag dit wel..
pi_69759254
quote:
Stel je smokkelt drugs verstopt in je vagina, kunnen ze als ze je aanhouden aan je vagina komen om het eruit te halen.. Hebben ze dat recht..want ik zou gewoon zeggen er zit niets in, ik weet van niets.
Nou nou word je nu erg nat van zulke fantasieėn?
Tjonge zeg....tssssss
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69759290
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:31 schreef agentstarling het volgende:
piet prak hier is ook nog speciale jurisprudentie op van pas (o.a.arrest Jalloh) omdat het hier gaat om 'real evidence', bewijs dat dķrect het bewijs voert zonder dat er eerst nog onderzoek naar hoeft te worden gedaan wat het is.
in principe heeft het weigeren om niet mee te werken te maken met het recht om te zwijgen. Om niet mee te werken aan de eigen veroordeling, het leveren van bewijs uit je lichaam werkt daar natuurlijk aan mee. Bij 'real evidence' mag dit wel..
Dan zit je toch al in de opsporing?
pi_69759367
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:31 schreef agentstarling het volgende:
Dan heb je al de cautie verleent en aangemerkt als verdachte. Tijdens een douanecontrole is de persoon nog geen verdachte en heeft de persoon gewoon mee te werken aan de controle.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:41:01 #33
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_69759447
De politie en de douane mag je kleding doorzoeken.
Voor een onderzoek van het lichaam moet de (hulp) officier van justitie toestemming geven.
Maar die zijn op schiphol ook gewoon aanwezig.
pi_69759516
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:41 schreef HarryP het volgende:
De politie en de douane mag je kleding doorzoeken.
Voor een onderzoek van het lichaam moet de (hulp) officier van justitie toestemming geven.
Maar die zijn op schiphol ook gewoon aanwezig.
we hebben het over lijfsvisitatie. zie

5. Onder lijfsvisitatie wordt verstaan:

a. het onderzoek aan de kleding; het onderzoek aan de kleding omvat het betasten van de kleding, het nauwkeurig onderzoek van de hoofdbedekking en het schoeisel;

b. het verwijderen van de bovenkleding, teneinde deze aan een nauwkeurig onderzoek te onderwerpen;

c. het uitwendig en inwendig schouwen van de holten van het bovenlichaam, zonodig met de daartoe benodigde ontkleding;

e. het onderzoek van het onderlichaam; onder onderzoek van het onderlichaam wordt verstaan het uitwendig schouwen van de openingen en holten van het onderlichaam; het uitwendig schouwen van de openingen en holten van het onderlichaam wordt verricht door een arts of, in diens opdracht, door een verpleegkundige.

6. Tot gehele ontkleding dan wel het onderzoek van het onderlichaam van degene die aan lijfsvisitatie wordt onderworpen, wordt pas overgegaan na toestemming van een ambtenaar die daartoe bij regeling van Onze Minister van Financiėn, in overeenstemming met Onze Minister wie het mede aangaat, is aangewezen.

7. Onder lijfsvisitatie wordt mede verstaan het onderzoek met behulp van apparatuur waarmee door kleding van de betrokken persoon kan worden gekeken.

8. Bij of krachtens algemene maatregel van bestuur kunnen regels worden vastgesteld met betrekking tot het onderzoek van het onderlichaam en met betrekking tot de apparatuur waarmee door kleding van personen kan worden gekeken en het gebruik daarvan. Hierbij kan worden bepaald dat het vierde lid niet van toepassing is bij het gebruik van deze apparatuur.
pi_69760203
ligt eraan wie, politie heeft wel de bevoegdheid om te kijken, dan mag je je eigen uitkleden en met je beentjes wijd gaan staan. Dan komt er een vrouwelijke agente met zaklamp die bij dat grotje naar binnen schijnt.

maar als jij ergens op een party of discotheek iets naar binnen wil smokkelen, dan mogen de portiers, ook geen vrouwelijke, niks doen.. Ze mogen alleen vragen of je iets bij hebt, en of je dat zelf wil pakken eventueel. Onderzoek aan de kleding mag zelfs niet, maar wordt vaak wel gedaan vanwege de veiligheid
  zaterdag 6 juni 2009 @ 01:22:04 #36
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_69760361
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 01:14 schreef babipangang het volgende:
ligt eraan wie, politie heeft wel de bevoegdheid om te kijken, dan mag je je eigen uitkleden en met je beentjes wijd gaan staan. Dan komt er een vrouwelijke agente met zaklamp die bij dat grotje naar binnen schijnt.
Je hebt dus echt nog nooit een kut in het echt gezien nadat je geboren bent, he?

Denk je dat het een groot open gat is?
pi_69761467
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 01:22 schreef Lundegaard het volgende:
Denk je dat het een groot open gat is?
Natuurlijk.
En als ze dan in haar handen klapt kun je aan de echo horen of er wat in zit.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_69764569
quote:
Ze zetten je bovenop een vacuümpomp, en zuigen alles naar buiten.

Daarmee komen ze niet in je, en behoud jij je ingebeelde maagdelijkheid.

Next!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:39:26 #39
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_69764888
Alsof er maagdelijke grietjes van 15 zijn die hun doos voldouwen met drugs......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_69764939
Volgens mij hebben ze idd wel wat van die trucjes met hurken en persen enzo, en uiteraard de fullbodyscan, maar ik herriner me nogal wel wat ophef over 100% controle van vluchten vanuit de Antillen hierheen, daar werden volgens mij ook sommige Antilliaanse vagina's op Schiphol gepast verwelkomd door de Marrechaussee
pi_69765152
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 11:39 schreef karr-1 het volgende:
Alsof er maagdelijke grietjes van 15 zijn die hun doos voldouwen met drugs......
Inderdaad! Die sletten hebben meer pik gehad dan popnagels in de maasbrug!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_69766853
Ik heb het eens in mijn pisbuis verstopt. Dat werd ook niet gevonden.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:12:47 #43
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_69767111
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:44 schreef PietPrak het volgende:

Welke ambtenaren vallen daar onder? Gewone agenten?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_69767547
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:12 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Welke ambtenaren vallen daar onder? Gewone agenten?
Douane ambtenaren
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:33:34 #45
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_69767617
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:30 schreef PietPrak het volgende:

[..]

Douane ambtenaren
Dus als ik bij een festival bij toegangscontrole wordt meegenomen op verdenking van het mee hebben van drugs, dan mogen ze alleen m'n bovenlichaam ontkleden indien er geen douaneambtenaar aanwezig is?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:35:08 #46
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69767655
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69771607
Ik weet dat bij de politie visitaties door artsen gedaan wordt? Hoe zit dat bij de douane?
pi_69772715
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:33 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dus als ik bij een festival bij toegangscontrole wordt meegenomen op verdenking van het mee hebben van drugs, dan mogen ze alleen m'n bovenlichaam ontkleden indien er geen douaneambtenaar aanwezig is?
vaak gecombineerde controles Politie en Douane.
pi_69772729
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 16:15 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik weet dat bij de politie visitaties door artsen gedaan wordt? Hoe zit dat bij de douane?
Op verzoek van de Douane!
pi_69772773
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 17:03 schreef PietPrak het volgende:

[..]

Op verzoek van de Douane!
Ehm, nee hoor. De douane is niet de enige instantie die mag visiteren... de politie mag dit wel degelijk gelasten (Officier van Justitie) bij 'ernstige bezwaren' (art. 56 Strafvordering).
pi_69776009
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 11:25 schreef hydra77 het volgende:

[..]

Ze zetten je bovenop een vacuümpomp, en zuigen alles naar buiten.

Daarmee komen ze niet in je, en behoud jij je ingebeelde maagdelijkheid.

Next!
Nee joh, zo werkt dat toch niet?

"Zo mevrouwtje, het is tijd voor de visitatie, gaat u maar in dat hokje staan, dan haal ik even de SONDE tevoorschijn..." <RRRRRRRITS>

NEXT!!!
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  zondag 7 juni 2009 @ 00:27:29 #52
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69784643
Dus als ik een mooie zonvakantie heb geboekt en ingecheckt heb op Schiphol. Maar de douane vindt mij er niet helemaal sjofel uitzien.. Dan mogen ze kort door de bocht zo een vinger naar binnen steken ?
En dan mag je niet weigeren?
My mama didn't raise no fool
  zondag 7 juni 2009 @ 04:58:23 #53
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_69787017
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:27 schreef La_Vita het volgende:
Dus als ik een mooie zonvakantie heb geboekt en ingecheckt heb op Schiphol. Maar de douane vindt mij er niet helemaal sjofel uitzien.. Dan mogen ze kort door de bocht zo een vinger naar binnen steken ?
En dan mag je niet weigeren?
Ach als er 20 man staan en jij mag kiezen wie.. is het dan erg ?

Ik dacht het bij een vrouw altijd een vrouw zou moeten zijn ? ( in dat geval weer terug naar vraag 1 ).

Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_69787952
Heeft TS het wel over controle in Nederland?
pi_69788235
Het recht heeft men sowieso nergens, maar of ze gaan controleren is natuurlijk een heel ander verhaal.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 7 juni 2009 @ 11:40:40 #56
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69789272
quote:
Op zondag 7 juni 2009 04:58 schreef Cappy het volgende:

[..]

Ach als er 20 man staan en jij mag kiezen wie.. is het dan erg ?

Ik dacht het bij een vrouw altijd een vrouw zou moeten zijn ? ( in dat geval weer terug naar vraag 1 ).

Ja dat zou ik echt heel erg vinden
  zondag 7 juni 2009 @ 11:49:09 #57
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_69789450
Als je een echt lekker wijf bent dan wil ik het wel 18 centimeter verder verstoppen
  zondag 7 juni 2009 @ 11:51:14 #58
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69789498
quote:
Op zondag 7 juni 2009 11:49 schreef BeamofLight het volgende:
Als je een echt lekker wijf bent dan wil ik het wel 18 centimeter verder verstoppen
18 cm... ben je nou niet een beetje te optimistisch?
  zondag 7 juni 2009 @ 12:07:55 #59
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_69789848
Een beetje drugs hond zit zo met ze neus in je vagina.
pi_69796030
Gewoon doen, we zien je op SBS wel huilend achter de tralies in Thailand
  zondag 7 juni 2009 @ 23:56:34 #61
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_69813261
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:10 schreef Dartanion het volgende:
Als zij het aannemelijk achten dat jij iets in je kutje verstopt wat niet mag, dan mogen zij je helemaal binnenstebuiten keren. Dus je kan het beter gewoon slikken Als ze er dan achter komen mag je waardig op een potje gaan zitten terwijl iemand kijkt hoe het laxeer middel zn werk bij je doet
Ik zie het niet helemaal voor me
  maandag 8 juni 2009 @ 00:05:32 #62
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_69813549
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Ik zie het niet helemaal voor me
Ik zal je helpen,

ooit dumb en dumber gezien??

Hoe die kerel na het drinken van een kop laxeermiddel met thee de pot beet pakt met 2 handen en schreeuwend de plee onder spuit!!

Zoiets ongeveer maar dan hoor je ratatatatatatatat van alle bolletjes die uit dr reet knallen..

Dat ongeveer... Zie je het nu voor je??
  maandag 8 juni 2009 @ 00:06:14 #63
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_69813571
Ja heel goed idee. Hoop dat je gepakt wordt
  maandag 8 juni 2009 @ 00:07:21 #64
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69813606
TS is mooi nergens meer te bekennen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69814708
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:07 schreef Mirjam het volgende:
TS is mooi nergens meer te bekennen
ik ben er nog.. je dacht ik ben gepakt bij de controle.. nou mooi niet.
pi_69821977
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:58 schreef lidewyz het volgende:

[..]

ik ben er nog.. je dacht ik ben gepakt bij de controle.. nou mooi niet.
Great succes !!
Fingerspitzgefühl
pi_69848334
quote:
Laxeermiddel, denk het ook

Je wordt gewoon voor/ tussen de bodyscan gezet, weiger je dit dan ga je naar een cel waar ook een wc zit en daar zit je dan totdat je een keer hebt gepoept en dit kan dagen duren.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_69850202
quote:
Als zij het aannemelijk achten dat jij iets in je kutje verstopt wat niet mag, dan mogen zij je helemaal binnenstebuiten keren. Dus je kan het beter gewoon slikken Als ze er dan achter komen mag je waardig op een potje gaan zitten terwijl iemand kijkt hoe het laxeermiddel zn werk bij je doet
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:56:00 #69
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69871719
quote:
Hoe Fokking dom moet jij wel niet zijn.....
Ja dat recht hebben ze.

en ik weet van niets....werk heel erg goed als ze uit een lichaams holte moeten halen
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_69965630
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:44 schreef PietPrak het volgende:

[..]

Huh? Dus ze mogen dan niet IN je vagina/ anus kijken dus, want dan heet het inwendig (neem ik aan). Wens ik ze succes met naar de buitenkant staren :-p

@TS: Doe het nou niet, die jongen koopt alleen zoveel kadootjes voor je en zegt dat ie van je houdt omdat ie wil dat jij die drugs voor m smokkelt je weeeet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')