Dacht aan een vlag, en hop voor het vaderlandquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Iets langere vuilniszak, die verder reikt dan mijn kop?
quote:
Dat is weer eens wat anders dan tvp.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben je weg geweest was er net toch ook al
oh nou jaquote:
Klopt dacht ik welquote:
Alsof daar iemand nog op let als er tieten naast staat...quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel weer jammer dat er tieten staat ipv borsten.
Het woord borsten is niet gevallen in het vorige topic.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
Sinds wanneer zijn we hier beschaafd?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is idd iets beschaafder
Ik vind het wel weer jammer dat het bij praten blijft en dat er niks wordt getoond.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
En sinds wanneer zijn we hier beschaafd? Ik heb het ook nooit over vrijenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is idd iets beschaafder
Ja eerst lekker maken en dan weer niksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer jammer dat het bij praten blijft en dat er niks wordt getoond.
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En sinds wanneer zijn we hier beschaafd? Ik heb het ook nooit over vrijen
Maakt voor jou niet uit vrijen. neuken je doet er toch niet aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En sinds wanneer zijn we hier beschaafd? Ik heb het ook nooit over vrijen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer jammer dat het bij praten blijft en dat er niks wordt getoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |