quote:
quote:
Daar quoten we veel meerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:56 schreef kwaakvaak het volgende:
4 oplossingen op een rij... het lijkt hier tweakers wel!...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
koop er wel een paar van je over
Ik neuk geen mannen van Fok! laat ze alleen in die waan, dus okéquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan alleen maar het lot zijn...
Naja nu moet je dus wel met me neuken...
Sorry
De meeste mogen zo meegenomen worden... Is er weer wat meer ruimte voor nieuwe...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zou huren... das makkelijker met de inruil enzo
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik neuk geen mannen van Fok! laat ze alleen in die waan, dus oké
gheghe.... dat is wel slim ja. leasen...kan je ze steeds na 3 jaar inruilen, maar misschien kan je een beter contract regelen dat je ze elke keer na 3 weken kan inruilen...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zou huren... das makkelijker met de inruil enzo
Heb jij moeite gedaan, dat is me totaal ontgaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
al die moeite voor niks
En ik neuk geen vrouwen van FOK!.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik neuk geen mannen van Fok! laat ze alleen in die waan, dus oké
Wat doen we hier dan? Illegaal zijn?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik neuk geen vrouwen van FOK!.
Maar we hebben geen foto's online, dus dan tellen we eigenlijk ook niet mee als FOK!ers
wat een kutsmoesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik neuk geen vrouwen van FOK!.
Maar we hebben geen foto's online, dus dan tellen we eigenlijk ook niet mee als FOK!ers
Illegaal... Opwindend!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat doen we hier dan? Illegaal zijn?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat doen we hier dan? Illegaal zijn?
Ik vind geen enkele smoes die dient om te neuken kut...quote:
Je neemt het wel heel letterlijkquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele smoes die dient om te neuken kut...
quote:
Werkt het?quote:
mijn kut heeft nooit smoezen hoor....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je neemt het wel heel letterlijk
ach kon het toch proberen soort van gelijk overstekenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Denk je dat je met 1 zo'n opmerking je iets gaat lukken wat niemand al in 6 jaar niet is gelukt?
Misschien kunnen we een trio doen. Joey met 2 30'ers... Unicum...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |