jamaar jamaar.....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
pfff.... dezelfde avond al... tssss...
ging jij niet slapen ouwe?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
voor een ouwe boterham ben je behoorlijk okay hoor... Hell ik zou je zo willen daten
Beetje pijpen en beffen gewoon?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jamaar jamaar.....
ik heb gvd heul nie met kingmob geneukt!!
wat is banaanvormig?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden die van haar ook banaanvormig zijn?
zou best willen maar het lukt nog niet echt,.. beetje koud hier in bed vandaagquote:
quote:
uit ervaring kan je melden dat jij je geen zorgen hoeft te maken hoorquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je weet toch wel wat voor vorm een banaan heeft
he jij hebt je sig kei sjaggerijnig gemaaktquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zou best willen maar het lukt nog niet echt,.. beetje koud hier in bed vandaag
ik weet het... maar ik mag niet liegen op fok heb ik in het vorige topic geleerdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he jij hebt je sig kei sjaggerijnig gemaaktdie was zo lief
had je gelogen dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik weet het... maar ik mag niet liegen op fok heb ik in het vorige topic geleerd
jij bent geen newbie toch? ik heb jou wel vaker gezien, maar ik weet niet of dat op singles was....quote:
quote:
Lijkt me beter als jullie dit prive bepraten en niet via fok krijg je alleen maar ellende vanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik weet het... maar ik mag niet liegen op fok heb ik in het vorige topic geleerd
nee andere mensen dachten dat er gelogen werdt, en op fok is iedereen altijd eerlijjk schijnt.. Dus ik dacht... wacht dan moet ik ook mijn sig maar beetje aanpassen enzo...quote:
is toch leuk leesvoer of niet dan???quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me beter als jullie dit prive bepraten en niet via fok krijg je alleen maar ellende van
Ik krijg hier werkelijk de kriebels van. Kappen jullie 2!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee andere mensen dachten dat er gelogen werdt, en op fok is iedereen altijd eerlijjk schijnt.. Dus ik dacht... wacht dan moet ik ook mijn sig maar beetje aanpassen enzo...
<voeg dramakoning opmerking over dat ik het best terug wil veranderen enzo hier in>
wij dramaqueenen graag in het openbaar ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me beter als jullie dit prive bepraten en niet via fok krijg je alleen maar ellende van
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik krijg hier werkelijk de kriebels van. Kappen jullie 2!
Klopt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij bent geen newbie toch? ik heb jou wel vaker gezien, maar ik weet niet of dat op singles was....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |