Ik ook, zullen we?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef Atlantlion het volgende:
mn hele leven niet...... dat is dus 21 jaar...
vraag me af hoe het is?
Wat zij zegt....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef Ernemmertje het volgende:
Ut wordt weer eens tijd voor mij dat ik van die droge periode af kom.
Hey opaquote:
+1quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:13 schreef Charmedmatzzie het volgende:
half jaar inmiddels
ik denk dat ik het nog wel even kan volhouden
maar
mensen wat gaat de tijd fucking snel
lol.
"Schat, over 1 dag, 4 uur, 12 minuten en 30 seconden moeten we weer!"quote:Op zondag 5 juli 2009 22:43 schreef fullmetal het volgende:
12, daarna nooit langer dan 3 dagen. Zelfs op vakantie.
Is tegenwoordig een vaste routine geworden
Nahjah, Als je kinderen wil moet je het goed plannen, anders werkt het nietquote:Op zondag 5 juli 2009 22:44 schreef Cetera het volgende:
[..]
"Schat, over 1 dag, 4 uur, 12 minuten en 30 seconden moeten we weer!"
anderhalf jaar maxquote:Op zondag 21 juni 2009 20:53 schreef Arctica het volgende:
Na mijn relatie nu zo'n... Toch al zo'n anderhalf jaar denk ik. Maar de vakantie komt eraan, dus wie weet
aawww zo zielig! whahaha ga je dan maar voor sex met je ex? fuck buddyquote:Op maandag 6 juli 2009 12:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Sta nu alweer zo'n 6 weken oid droog..maar heb voor binnenkort een afspraakje staan met m'n ex
Nogal niet verkapt: ik heb dit weekend geneukt ofzo?quote:
Dat is behoorlijk triest.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Sta nu alweer zo'n 6 weken oid droog..maar heb voor binnenkort een afspraakje staan met m'n ex
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:36 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nogal niet verkapt: ik heb dit weekend geneukt ofzo?
Het was geweldig met hem, dus waarom niet? :pquote:Op maandag 6 juli 2009 12:19 schreef DarkBlade het volgende:
[..]
aawww zo zielig! whahaha ga je dan maar voor sex met je ex? fuck buddy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |