Had ik een paar jaar terug ook zoiets me pa zat bij z'n vriendin , zusje bij haar vriend en ik huis voor me alleenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, heerlijk![]()
Ze hebben hier alleen op mijn "studeer"kamer een kast met zooi en verder is het allemaal mijn zooi
Heb je zoveel ONS over de vloer gehad?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ouders slapen achter in het huis, dus die merken niets. Door de voordeur kan je meteen de trap op naar boven. Ik woon alleen in "eigen" straatje, dus dan zien ze wel een vreemde auto
En anders los je het op een andere manier op. Tot nu toe géén problemen mee gehad hoor.
[..]
Ik vind het bij jou echt leuk!
quote:
Haha inderdaad. Ach, soms zeg ik weleens "die en die" blijft slapen en dan vinden ze het "goed". Beter dat ik het thuis ga doen, dan ergens in een vies steegje ofzoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:29 schreef Tegan het volgende:
Alsof ze die jongen eruit gaan kicken bij hun volwassen dochter.
Nee, dat valt ook wel mee. In ieder geval geen mensen uit de kroeg ofzo en soms als er iemand langs komt, dan zeg ik gewoon "Ja xx blijft slapen"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je zoveel ONS over de vloer gehad?
Dan hoor je de ouders de volgende dag zeggen: HET IS HIER GEEN HOTEL!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En als hij ook nog bij zijn ouders woont?
seks in de autoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan hoor je de ouders de volgende dag zeggen: HET IS HIER GEEN HOTEL!
Waarop je dan snel een banaan van de fruitschaal aftrekt en het huis ontvluchtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit, en nog hoop andere plekken te bedenken.quote:
Miste al het pepermuntje op de kussenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
En de desbetreffende dame meld dat ze een grapje maaktequote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarop je dan snel een banaan van de fruitschaal aftrekt en het huis ontvlucht
Waarom vind je het not done en waarom ga je dan wel met een ander mee?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Ik neem nooit ONS mee naar huis, los van dat ze het niet erg zouden vinden, vind ik dat not done. Sowieso heb ik zelden vrienden bij mij thuis, spreek altijd af ergens.
Ik heb nog nooit een ONS gehad. Maar scharrel en ik wonen allebei nog thuis. We spraken eigenlijk alleen af als we home alone waren, of niet thuis zeg maar. Ik zou het niet durven ofzo, ik vind het sowieso al niet leuk als er mensen bij mij thuis komen. Spreek liever af in de kroeg of bij diegene thuis, want daar heb ik niets tegen. Vroeger toen ik jong was hadden mijn ouders 24/7 ruzie, nu uit elkaar, maar dat zit er gewoon nog heel diep in.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom vind je het not done en waarom ga je dan wel met een ander mee?
Die dan vervolgens vraagt of je nog wat energie voor haar over hebt...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:33 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou het wel een hele rare situatie vinden als ik met een ONS naar haar huis ga, de klus klaar en dan op de trap haar moeder tegen zou komen
vrienden komen graag bij mij thuisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Ik neem nooit ONS mee naar huis, los van dat ze het niet erg zouden vinden, vind ik dat not done. Sowieso heb ik zelden vrienden bij mij thuis, spreek altijd af ergens.
Ja joh blijf je een goede avond zegen nou vooruit omdat jij het bent Goeden Avondquote:
Je kent mijn moeder duidelijk nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die dan vervolgens vraagt of je nog wat energie voor haar over hebt...
Oke, ik snap hetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ONS gehad. Maar scharrel en ik wonen allebei nog thuis. We spraken eigenlijk alleen af als we home alone waren, of niet thuis zeg maar. Ik zou het niet durven ofzo, ik vind het sowieso al niet leuk als er mensen bij mij thuis komen. Spreek liever af in de kroeg of bij diegene thuis, want daar heb ik niets tegen. Vroeger toen ik jong was hadden mijn ouder 24/7 ruzie, nu uit elkaar, maar dat zit er gewoon nog heel diep in.
helaas zit er vrijwel altijd een verschil in fantasie en realiteitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die dan vervolgens vraagt of je nog wat energie voor haar over hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |