Jep, met daarnaast in de kliko's Roosmarijn en opleidingscoordinator Timo.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:05 schreef Sersjee het volgende:
Is die knakker met z'n hoofd op het kopieerapparaat nou Bertje?
Whehehe,Hugo is snel vergetenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:12 schreef purplerose het volgende:
Ik zag ook Daniel Lippens voorbij schuiven
Sirolf, kan je hem van mij de groetjes doen?
En heeft ie al een chick en hoe stabiel is die relatie dan?
Dat vraag je zelf maar. Ze hebben allebei (Hugo en Daniel) Twitter.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:12 schreef purplerose het volgende:
Doet die het niet met een van Giels krantenmeisjes? Of was dat weer een anderequote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:12 schreef purplerose het volgende:
Hugo blijkt al een chica te hebbenquote:
Je durft dat gewoon niet he?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat vraag je zelf maar. Ze hebben allebei (Hugo en Daniel) Twitter.
Alles kan kapot hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hugo blijkt al een chica te hebben
Als ze alleen maar de nasty doen is die nog vrijgezelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doet die het niet met een van Giels krantenmeisjes? Of was dat weer een andere
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:28 schreef Sersjee het volgende:
Ik duik m'n nest in, want ik moet om 09.00 in de trein zitten richting Den Helder. Nou heb ik een tijdje terug geroepen dat er maar één reden is om richting Den Helder te gaan en da's de boot naar Texel. Wat er na m'n treinreis gebeurd moge dus duidelijk zijn.
Zo een soort meisje ben ik dan ook weer nietquote:
Dan weet je wat je te doen staatquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als ze alleen maar de nasty doen is die nog vrijgezel
Hem gek twitteren?quote:
1 enkele twit met "Hoi? Neuken? is zeker ook niet de goeie oplossing?quote:
Wat de neuk!?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
1 enkele twit met "Hoi? Neuken? is zeker ook niet de goeie oplossing?
Ik zou gewoon bij hem langs gaan met een lange jas aan en daaronder naakt.Daarna jas uit doen als je aanbelt en hij opendoet en dan vragen "Neuken?"quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
1 enkele twit met "Hoi? Neuken? is zeker ook niet de goeie oplossing?
Don't knock it till you try itquote:
Weet jij waar zn huis woont?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bij hem langs gaan met een lange jas aan en daaronder naakt.Daarna jas uit doen als je aanbelt en hij opendoet en dan vragen "Neuken?"
Als ik jou was tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |