Ik dacht het, maar zie nu dat je haar dan eerst in de kertboom moet hangenquote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Is die er dan ? Ja het is een poging tot kerstfoto.
Maar plukte of likte die zichzelf kaal of viel het gewoon uit zonder terug te groeien?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:38 schreef Ole het volgende:
yup die van mij. Kijk maar naar de foto's eerder dit topic.
Nu is hij 5 jaar geleden voor de helft kaal geweest, de arme schat! Kwam van de stress omdat hij mijn ex zo miste![]()
Nu is alleen nog een stukje buik kaalgebleven
plukte/likte/beetquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar plukte of likte die zichzelf kaal of viel het gewoon uit zonder terug te groeien?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:13 schreef Phedre77 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit oude meiske zit net in het asiel van Zuidwolde (Groningen), waar ik aanstaande dinsdag mijn eerste wekelijkse vrijwilligersdag heb. Ze is gevonden. Eens kijken of ik haar kan weerstaan. Kijk dat koppie nou.
Ah ja. Die van mij plukt of bijt niet. Het valt er gewoon uit bij die ouwe bok.quote:
Lief hequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:26 schreef Duderella het volgende:
Wat is Bokito een prachtig lief oudje!![]()
Alle katten hier trouwens hoor! Al willen katers nog wel eens wat norsig (uiterlijk) oud worden, is mijn ervaring. Poesjes worden vaak weer zo kwetsbaar. Maar daar is in dit topic geen peil op te trekken. Lief allemaal!
Zijn er trouwens mensen hier wier oude bessen kale buiken krijgen?![]()
Asielkatten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Lief he
Hij heeft ondertussen wel kanker gehad, er is een tumor van z'n tong verwijderd en er is een teen weggehaald, maar ondertussen is hij al 2,5 jaar bij me en hij heeft het nog iedere dag naar z'n zin... voornamelijk met slapen en eten maar dat is toch het ideale kattenleven![]()
Ik vind het erg dankbaar om asielkatten te nemen die verder niemand anders meer wil, Bokito werd zelfs met 50% kortin verkocht![]()
En het is inderdaad een prachtig topic, oude katten ftw!
Ik ken het kale buiken syndroom trouwens niet, maar het verbaast me niets... Het blijven bejaarden.
Ik ben zowat groot-afnemer van Zuidwoldequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:13 schreef Phedre77 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit oude meiske zit net in het asiel van Zuidwolde (Groningen), waar ik aanstaande dinsdag mijn eerste wekelijkse vrijwilligersdag heb. Ze is gevonden. Eens kijken of ik haar kan weerstaan. Kijk dat koppie nou.
En we hebben Cindy als pleegkat mee naar huis genomen. Ze kan dus nog gewoon geplaats worden, maar als dat niet gebeurt, blijft ze lekker hier. Als het wel gebeurt, gaat er weer een oude sukkel mee naar huis als pleegkat. Cindy is een ontzettende kroelekop, maar ze zit heel graag in een klein hokje (ook in het asiel). Ik heb een bench opgezet als 'kenneltje' en daar zit ze steeds in, met de deur open. Heel af en toe komt ze eruit. Ik verwacht dat ze vannacht wel wat gaat ontdekken en dan zien we wel hoe ze zich morgen voelt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:48 schreef Phedre77 het volgende:
Nou, Cindy was hartstikke lief. Ze is erg verwaarloosd en mager binnengekomen. Ze heeft twee keer vocht gekregen en haar bloed is nagekeken, maar ze 'heeft' niets. Nu is ze al een stuk dikker. Haar vachtje is nog een puinzooi, maar wel heel zacht. En ze eet prima. Donderdag even kijken met vriendlief en dan kijken wat we doen. Er zat wel nog een kneus: Robert (die namen daar!). Schildklierpatient en slecht werkende traanklieren (of -buisjes), dus hij moet pilletjes en oogzalf. Maar hij had zo'n lief stemmetje!!
Tofquote:Op donderdag 24 december 2009 00:31 schreef Phedre77 het volgende:
[..]
En we hebben Cindy als pleegkat mee naar huis genomen. Ze kan dus nog gewoon geplaats worden, maar als dat niet gebeurt, blijft ze lekker hier. Als het wel gebeurt, gaat er weer een oude sukkel mee naar huis als pleegkat. Cindy is een ontzettende kroelekop, maar ze zit heel graag in een klein hokje (ook in het asiel). Ik heb een bench opgezet als 'kenneltje' en daar zit ze steeds in, met de deur open. Heel af en toe komt ze eruit. Ik verwacht dat ze vannacht wel wat gaat ontdekken en dan zien we wel hoe ze zich morgen voelt.
Robert zat trouwens bij het ophalen stiekem ineens in de reismand, of all cats! Die kat is zo ontzettend lief en knuffelig. Hij kronkelt echt in je armen en op je schouders. Kan ook erg goed met katten. Hij is gewoon een medisch kneusje, maar zo ontzettend lief en leuk. Het deed me wel wat pijn om hem weer uit die mand te moeten halen.
ps: morgen foto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |