Ik ga ff hiermee wakker wordenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:29 schreef Cobra4 het volgende:![]()
Nog even lekker aan het na genieten van gisteren avond. Even lekker relaxen met de cd van Radio Rental spelend op de achtergrond.
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Iemand ervaring met buikpijn/krampen na het drinken van cola? Ik heb het nu een paar keer gehad en ik vermoed dat het door de cola komt, maar ik weet het niet zeker. Werd vannacht wakker met krampen, ik naar de wc en daar heb ik wel een tijdje gezeten
Drink je nu een ander merk/type dan normaal?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Iemand ervaring met buikpijn/krampen na het drinken van cola? Ik heb het nu een paar keer gehad en ik vermoed dat het door de cola komt, maar ik weet het niet zeker. Werd vannacht wakker met krampen, ik naar de wc en daar heb ik wel een tijdje gezeten
Gewoon coca cola, normale versie, net als anders.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drink je nu een ander merk/type dan normaal?
Nope, geen ervaring mee.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Hm, dan kan dat het niet zijn. Ik heb er geen ervaring meequote:Op zondag 7 juni 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon coca cola, normale versie, net als anders.
ga een avond aan de jizzzzzzzzz, zit ook koolzuur in toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik drink zelden andere koolzuurhoudende dranken
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ga een avond aan de jizzzzzzzzz Strongbow, zit ook koolzuur in toch?
Blluuuuugquote:
dat smaakt naar een staalsoort, echt te goorquote:Op zondag 7 juni 2009 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
BlluuuuugIk lust bijna alles wat betreft drinken, maar Spa Rood vind ik niet te zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |