Slim opgelostquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Dat gefrommel daar rechts in de hoek is ook een erfenis van genoemd huisgenootje, die heeft zelf kabel doorgetrokken naar bovenOpzich vet relaxed want nu hebben wij tv boven (in haar oude kamer), maar die draden zijn natuurlijk nogal lomp uit het plafond, dus maar wat opgeleukt met lampjes en roosjes
De Tour van 1991, Abdoesjaparov sprintte toen als een gevaarlijke gek en kwam zwaar ten val.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Je grap heeft het topic gekilledNiemand durft te zeggen dattie niet gesnapt wordt denk ik
Ahquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Tour van 1991, Abdoesjaparov sprintte toen als een gevaarlijke gek en kwam zwaar ten val.
Won alsnog de groene trui achteraf.
De Cowboy van Tasjkent was zijn fraaie bijnaamquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
AhMaar toch, een grap die je moet uitleggen is nooit zo grappig
![]()
Schitterend!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:30 schreef Etcetera het volgende:
Leven in het topiqueHoe was stress jazz bij duurstede C4?
Dat doet ook niet iedereen op een zaterdag.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt goed C4. Heb vandaag alleen maar een ziekenhuis in aanbouw gezien tijdens de dag van de bouw. Was best leuk om zo een beetje rond te loeren op zo'n bouwplaats
En dan blij roepen dat er leven in het topic is!?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit de hele avond al misdaadseries op Net5 te kijken
Blij zijn met leven in het topic en dan een uur niks posten.quote:
Ja zegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blij zijn met leven in het topic en dan een uur niks posten.
Kun je beter Strongbow nemen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik heb net voor het eerst een cider fantasie drankje op. Jills (oid) van Heineken. Appelsap met alcohol.
Nou euhm..... Ben je vandaag op de Landmacht dag wezen oefenen voor je Lan party?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja zeg![]()
Ik ben saai hoor heb niet zoveel te melden
Strongbow is de originele Cider. En Jizzzzz een spin-off.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef Etcetera het volgende:
Waarom Strongbow?
En nee, ben niet naar de Landmacht dag geweest, ga erook niet heen morgen
Daar kan ik ook instructie op geven.quote:
is cider dan niet het originele ciderquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Strongbow is de originele Cider. En Jizzzzz een spin-off.
Neequote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is cider dan niet het originele cider
Niet als Strongbow.quote:
Je doet moeilijkquote:
Dat kun je niet echt vergelijken met Strongbow Cider.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:49 schreef Etcetera het volgende:
Zal eens informeren of ze dat in onze stamkroeg ook schenken. Vind apfelcorn wel te drinken namelijk
Appelsap. Alleen met wat meer effect als je na een aantal flessen opstaat.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je doet moeilijkWaar smaakt strongbow naar dan
Jamajamaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kun je niet echt vergelijken met Strongbow Cider.
Lama, gewoon eens proeven dan.quote:
Guinness is heerlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe eens gek, drink cider.
Indien niet lekker, neem een Guinness. Dat vind iedereen lekker
Cider, Strongbow of bothquote:
Dat waag ik te betwijfelen. Maar als Pitt weer eens Guinness heeft zal ik een slokje bietsenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe eens gek, drink cider.
Indien niet lekker, neem een Guinness. Dat vind iedereen lekker
Strongbow en een cider. Al denk ik niet dat er veel plekken zijn waar je een Franse of Belgische cider kunt halen.quote:
Euhm, proberen tijdens een meet. Dan zijn er altijd wel mensen die het wel lusten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:57 schreef Etcetera het volgende:
Weet je wat de pest is van drank testen: je moet zo vaak meteen een hele fles kopen, een liter ofzo. wat nou als je het niet lustDag geld
Ik ga m'n sig aanpassenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, proberen tijdens een meet. Dan zijn er altijd wel mensen die het wel lusten.
met de toevoeging "op fok" anders hierbij het verzoek om je lan meetings ook te verwijderenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga m'n sig aanpassenIk doe niet aan meetings
Ik zeg toch niet een meet met ons? Misschien een Lan meet oid. Coevorden?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga m'n sig aanpassenIk doe niet aan meetings
Dat zijn geen meetingsquote:Op zondag 7 juni 2009 00:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met de toevoeging "op fok" anders hierbij het verzoek om je lan meetings ook te verwijderen
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met de toevoeging "op fok" anders hierbij het verzoek om je lan meetings ook te verwijderen
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet een meet met ons? Misschien een Lan meet oid. Coevorden?
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zijn geen meetingsDat zijn feestjes
En onze meets zijn geen feestjes?quote:
Vanuit mijn optiek zijn dat meetingsquote:
quote:
quote:
Ook als je voor een Guinness kunt kiezen?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik weer eens in een pub ben dan zal ik ook eens een pint bestellen
De volgende keer gewoon de Guinness voor zijn neus weg kapen en zeggen dat hij de Bob is.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:08 schreef Etcetera het volgende:
De pest van Guinness bij mij is dat wanneer Pitt het bestelt we in de Stad zijn en ik dan meestal Bob en dus niet drink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |