Ik heb jullie later ook nog gezocht, maar helaas.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had je nog gezocht gisteren, Cobra. Maar kon je niet meer vinden.
Radio Rental was inderdaad goed man
De rest van de bluesbands ook trouwens!
Jazz is inderdaad goed verlopen, was echt leuk
's Nachts nog wel iemand met z'n blote vuist een winkelruit zien inslaan waar toch verdacht weinig bloed aan te pas kwam.
MaJo heeft nog kortdaat opgetreden bij een vechtpartijtje maar daar lees je vast later de juicy details over
Zulke?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb me voor het eerst in tijden nat laten regenen op de fiets![]()
Dus nu in campingsmoking en pantoffels achter de laptop
Nee, ik heb wolvenquote:
Die blijven toch niet echt graag stilstaan, als je hun staart omhoog trekt en hard wil schoppen om er pantoffels van te maken?quote:
Ik steek er een voet in en ze zijn poesliefquote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die blijven toch niet echt graag stilstaan, als je hun staart omhoog trekt en hard wil schoppen om er pantoffels van te maken?
Dan heb je mazzel.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik steek er een voet in en ze zijn poeslief
Ik daag ze nu al een tijdje uit en ze geven alleen warmtequote:Op zondag 7 juni 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel.Normaal vreten ze je voet op.
Als je ze niet draagt, mogen ze dan wel onder je bed slapen?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik daag ze nu al een tijdje uit en ze geven alleen warmte
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je ze niet draagt, mogen ze dan wel onder je bed slapen?
Ah, echte huiswolven dus. Wel goed eigenlijk. Anders ben je ze zo kwijt als je een keer de voordeur open laat staan.quote:
Ja, en dan zouden ze ruzie krijgen met de kat, maar dat is nu niet het gevalquote:Op zondag 7 juni 2009 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, echte huiswolven dus. Wel goed eigenlijk. Anders ben je ze zo kwijt als je een keer de voordeur open laat staan.
Laat me raden, de kat is de baas over ze?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, en dan zouden ze ruzie krijgen met de kat, maar dat is nu niet het geval
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat me raden, de kat is de baas over ze?
Ik ken een konijn wat dat had met een wolf.quote:
Maar dat is killer rabbit, daar staat geen maat opquote:Op zondag 7 juni 2009 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken een konijn wat dat had met een wolf.
[ afbeelding ]
Hard schoppen en hij past voor maat 34-44.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dat is killer rabbit, daar staat geen maat op
Dat gaat mij passen, maar ik heb al wolvenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hard schoppen en hij past voor maat 34-44.
Dan wil iemand anders in de SC Killer Rabbit vast wel als pantoffel. Alhoewel, het is er natuurlijk maar één.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat gaat mij passen, maar ik heb al wolven
Wil jij niet dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan wil iemand anders in de SC Killer Rabbit vast wel als pantoffel. Alhoewel, het is er natuurlijk maar één.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |