quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:21 schreef Xennia het volgende:[..]
dus je vindt 8 maanden een relatie te snel om seks te hebben, maar niet om haar blind te vertrouwen en haar huur en alles voor haar te betalen?
Dit dus.
Ik vind dit ergens wel een heel ongeloofwaardig verhaal. Jij bent ook wel heel naief dat je dit zo allemaal doet. No way dat ik de huur voor iemand ga betalen die ik nog niet zo lang ken (of voor wie dan ook). Alles leuk en aardig, maar dan had die persoon maar moeten zorgen dat ie een appeltje voor de dorst achter de hand had. Ik moet zelf ook voorzichtig zijn met geld, laat staan dat ik de huur voor iemand anders kán betalen, dus moeten anderen ook maar voorzichtig zijn met geld. Meestal worden dat soort figuren ook kwaad als je daar 'nee' op antwoord.
Maar wat een fucking teringhoer zeg. Ik zou in een opwelling dr bijters uit dr gezicht willen vegen, maar als daar een paar dagen overheen gegaan zijn zou ik dat gevoel niet meer hebben denk ik. Maar als ze me dan zou bellen met zo'n teringverhaal, dan zou ik d'r denk ik weer helemaal verrot willen schelden, maar ook daar schiet je niets mee op.
Het zou wel mooi zijn als je nog spullen van d'r had. Weet ik veel wat. Gewoon, spullen, die zou ik wel allemaal wegflikkeren. Terug krijgen zou ze het in ieder geval niet. Niet als ze me zo gekloot had.