Coolquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. M'n creditcard is binnen dus ik kan aan de slag
ik mag hopen dat de Nederlanders ook voor Engels kunnen kiezen, zou echt tergend zijn andersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind ze allebei lelijk
de Nederlandse versie
Ja dat hoop ik ook, anders kopen ze hem zelf maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je ook voor Engels kan kiezen, zou echt tergend zijn anders
USA versie is ook niet uitgesteld, eu versie wel tot 8 october. En de bron is de 5th cell twitter accountquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:59 schreef Goverman het volgende:
^^ poeh hee, wat een zinvolle bijdrage.
1) tot wanneer uitgesteld?
2) wat is je bron?
Volgens IGN (check deze) is het nog steeds 15 september.
Volgens Gamespot (check deze) ook...
Noob-fokker..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:59 schreef Goverman het volgende:
^^ poeh hee, wat een zinvolle bijdrage.
1) tot wanneer uitgesteld?
2) wat is je bron?
Volgens IGN (check deze) is het nog steeds 15 september.
Volgens Gamespot (check deze) ook...
Pas na 163 puzzels ben je echt klaar he. De verhaallijn zelf bevat er maar 120, maar daarna is er nog meer dus.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:11 schreef _Flea_ het volgende:
Hehe, Layton uitgespeeld. Nu alleen nog de Challenges en dat is het klaar. Mooi op tijd voor de nieuwe!
vond ik ook tot de aanschaf van devil survivor.quote:
Ik merk het. Maar het blijft leuk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Pas na 163 puzzels ben je echt klaar he. De verhaallijn zelf bevat er maar 120, maar daarna is er nog meer dus.
kut eindbazen... 4 achter elkaar ofzo terwijl de eerst al tantoe moeilijk was..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Mario & Luigi 3 komt in oktober
Ik moet de vorige nog uitspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |