Eensch, vorige week was het dan mooi weer dus dan ga je gewoon met wat mensen praten en met z`n alleen rond de rookpaal staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel naadje, maar goed, vertraging loop je natuurlijk ook op de weg gewoon op. Maar ja, dat boeit me nooit zo, zolang ik maar muziek heb.
Ik vind Juicyhil wel lief.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:55 schreef IQM het volgende:
Ik weet nooit hoe serieus ik die Juicyhil moet nemen.Hij komt zo gay over, maar probeert tegelijkertijd juist heel geforceerd te vermijden dat mensen denken dat 'ie gay is.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:55 schreef IQM het volgende:
Ik weet nooit hoe serieus ik die Juicyhil moet nemen.Hij komt zo gay over, maar probeert tegelijkertijd juist heel geforceerd te vermijden dat mensen denken dat 'ie gay is.
Denk maar gewoon dat ik van vrouwen hou, dan hoef je in elk geval niet echt door te denken bij elke postquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:55 schreef IQM het volgende:
quote:
Dat doet niks af aan wat IQM zegt.quote:
Nah, had sowieso geen zin meer, heb sinds Pinkpop nog amper slaap gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:56 schreef Desunoto het volgende:
Hey Juicyhil moet je nu niet op Rock am Ring staan?
Bijnaam van Hilary Duffquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waar komt de naam Juicyhill eigenlijk vandaan ?
Hoevaak ga je dat nog vragen? En het is Juicyhil.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waar komt de naam Juicyhill eigenlijk vandaan ?
Ik ben niet bezetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat alle lieve mannen óf al bezet óf homo zijn.
En dat dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoevaak ga je dat nog vragen? En het is Juicyhil.
Je kon er toch gratis naartoe of zo? Gaaaaaaast.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nah, had sowieso geen zin meer, heb sinds Pinkpop nog amper slaap gehad
Dat eerste kan ik beamen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt. En ik ben bezet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |