Ik gister dus zo op klaarlichte dag de overdekte fietsenstalling binnenlopen, op zoek naar mijn fiets. Daar liepen al twee jongens van rond de 16 verdacht te kijken (ik dacht al die gaan óf enkele banden leksteken óf een fiets jatten). Op een gegeven moment stond ik in een hoek en kwamen ze naar me toegelopen. 'Heb je geld?', vroeg de neger. 'Nee' zei ik, en ik wilde verder lopen. Die neger houd me opeens tegen door met zijn schouder tegen me aan te beuken. Ik denk al; foute boel dit. Toen hoorde ik die neger tegen de Marokkaan iets zeggen over 'steken', dus ik was al bang die gaat een mes trekken ofzo.
Opeens pakken ze me allebei vast waardoor ik me even niet kon bewegen. Ik me met veel moeite losgerukt van die twee. Hoe ik het deed weet ik niet meer, maar ik pakte die neger bij zijn schouders en gooide hem keihard tegen een stel fietsen aan waar hij overheen viel. Ik draaide me om en die marokkaan rende weg. Ik rende achter hem aan maar besloot maar naar buiten te gaan.
Daar politie gebeld (want er gingen meer mensen naar binnen en die jongens waren daar nog) en binnen no-time was die er (hulde voor the cops). Wij zo met z'n 3-en naar binnen, en ja hoor, ontsnapt waren ze! Was er blijkbaar een achteringang die normaal nooit gebruikt wordt en waar fietsen voor staan, maar nu wel dus.
Op de verdere terugweg naar huis baalde ik er echt van dat ik die neger die daar zo zielig over die fietsen hing niet meer heb aangedaan
Uit frustratie heb ik mijn stempas maar gepakt en ik denk dat jullie wel kunnen raden voor welke partij. Bah, vies volk

Opvoeden die kinderen.
Klacht: 2 jongens die het nodig vinden om mij te beroven. (poging tot)
Subklacht: Jongens ontsnapt
Bonusklacht: Baal ervan dat ik ze niks heb aangedaan.