quote:Op maandag 1 juni 2009 00:31 schreef Joey101 het volgende:
Ook me D&G jas is binnen van taobao Goede kwaliteit
Vakwerk hoor!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:21 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Toch mooi hoe je dat logo hebt weggewerkt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:21 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Toch mooi hoe je dat logo hebt weggewerkt.
Wil ik ook wel weten jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:36 schreef Rapaille het volgende:
Wat heeft deze jas nu echt gekost? 10-15 euro?
Ga uit van zo'n $20 a $25, dus waarschijnlijk iets van 15 euro met de koers van de laatste tijd ja.quote:
Hij komt bij mij ook niet snugger over!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:49 schreef grizegrijn het volgende:
Wat een faalhaas om van z'n 5 topics, 2 DX ertussen te hebben en dan zo'n topic te openen
Op marktplaats krijgt hij behoorlijk goede biedingen. Wil iedereen even op 'in strijd met de regels' klikken bij marktplaats?quote:
Ook gedaanquote:
Gedaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:52 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Op marktplaats krijgt hij behoorlijk goede biedingen. Wil iedereen even op 'in strijd met de regels' klikken bij marktplaats?
Had ik al gedaan. Reden, Namaak uit Chinaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:52 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Op marktplaats krijgt hij behoorlijk goede biedingen. Wil iedereen even op 'in strijd met de regels' klikken bij marktplaats?
Daar geloof ik ook niks van, volgens mij heeft hij hem al besteld met de bedoeling er winst op te makenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:07 schreef GuitarJJ het volgende:
Nep jas aanbieden: niks mis mee als je er maar bij zet dat hij nep is
Doen alsof het een echte is:![]()
Volgende keer de goede maat uikiezen als je wat uit china besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |