Dat is mn nieuwe collega... En ik heb het idee dat ze het weet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah het volgende slachtoffer is bekend
Dat nou ook weer niet, maar neem zo af en toe een paar maanden vakantie van Fok! maar kom op één of andere manier altijd weer hier terecht.quote:
Kleine hondjes hoeven niet zoveelquote:
oke... Neuken?quote:
Er is een verschil tussen sex en goede sex, daarbij hoeft sex met een geliefde niet perse goede sex te zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Denk eerder dat het de mannelijkheid is die spreekt.
Hoe is het eigenlijk met die nieuwe collega van jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Trouw...? Ik scheld jou toch ook niet uit....
Heb je met haar geneukt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik stuur mijn echte foto aan niemand meer dankzij Ofresca. Die schatte mij 35! En dat haal ik bij lange na niet eens! En ze noemt me opa
Ik zie mogelijkheden...quote:
Je kan niet zonder onsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar neem zo af en toe een paar maanden vakantie van Fok! maar kom op één of andere manier altijd weer hier terecht.
Heb je er wel een foto voor teruggekregen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik stuur mijn echte foto aan niemand meer dankzij Ofresca. Die schatte mij 35! En dat haal ik bij lange na niet eens! En ze noemt me opa
Natuurlijk, maar seks met liefde (tegenover gelijkwaardige seks zonder liefde) vind ik wel beter.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sex en goede sex, daarbij hoeft sex met een geliefde niet perse goede sex te zijn.
Als ze waardeloos in bed is ................
Tussen mijn verstand en mijn gevoel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden...
Waar zit de twijfel?
Ik ben benieuwd naar het vervolg van je topicquote:
Dan zou je er niet op verliefd wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sex en goede sex, daarbij hoeft sex met een geliefde niet perse goede sex te zijn.
Als ze waardeloos in bed is ................
Was wel lekker rustigquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar seks met liefde (tegenover gelijkwaardige seks zonder liefde) vind ik wel beter.
Zo is mijn FOK!-verslaving ook begonnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef brunette82 het volgende:
nee, ik hoorde wat reacties van deze site, en aangezien jullie veel topics hebben over verschillende onderwerpen is het wel boeiend
Je verstand wil uiteraard?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tussen mijn verstand en mijn gevoel.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo is mijn FOK!-verslaving ook begonnen.![]()
Gefeliciteerd, je leven zal nooit meer normaal zijn. Begrippen als Loller1000, tubgirl, Kankerkachel Kees en yvonne zullen zich ook van jouw brein meester maken en binnenkort probeer je FOK!smilies in je smsjes te verwerken.
Wie?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo is mijn FOK!-verslaving ook begonnen.![]()
Gefeliciteerd, je leven zal nooit meer normaal zijn. Begrippen als Loller1000, tubgirl, Kankerkachel Kees en yvonne zullen zich ook van jouw brein meester maken en binnenkort probeer je FOK!smilies in je smsjes te verwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |