Dat is helaas waar. het was ooit anders, maar van ervaring wordt een optimist een pessimistquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij hebt ook weinig vertrouwen in ons vrouwen.
Wie zegt dat ik het antwoord 'nee' had verwacht?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:24 schreef getl0st het volgende:
[..]een man vragen om seks en verwachten dat er nee gezegd word?
zo terug![]()
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is helaas waar. het was ooit anders, maar van ervaring wordt een optimist een pessimist
Ik heb ook wel eens een trio afgewezen en dat was serieus bedoeld, net als mijn afwijzing. Trio'squote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
[edit]Maar jij hebt dus serieus exen die je een trio voorstelden om je te testen?[/edit]
Ook dat ja. En ik heb ook meegemaakt dat ik 2 vriendinnen tegenkwam en dat ze beiden duidelijk interesse hadden. Terwijl ik dacht de hoofdprijs binnen te halen krijgen zij uiteindelijk ruziequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
[edit]Maar jij hebt dus serieus exen die je een trio voorstelden om je te testen?[/edit]
Serieus? Ik zou met een vrouw waar ik een relatie mee had niet zo snel een trio doen idd, maar met relatief vreemden toch wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een trio afgewezen en dat was serieus bedoeld, net als mijn afwijzing. Trio's
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ook dat ja. En ik heb ook meegemaakt dat ik 2 vriendinnen tegenkwam en dat ze beiden duidelijk interesse hadden. Terwijl ik dacht de hoofdprijs binnen te halen krijgen zij uiteindelijk ruzie
Haha, wat vet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een vriend van me draagt altijd een hoed en ik een pet -type jaren 30- je moest eens weten hoeveel complimenten van vrouwen je ermee krijgt. Blijkbaar vinden vrouwen het wel wat hebben als je tegen de mode in durft te gaan. (Mits je wel een hoofd hebt voor een hoed/pet!)
Ja, ik ben nog een stumper die gelooft dat seks gekoppeld moet zijn aan liefde.quote:
Snorren zijn dan ook erg fout.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, wat vet.
Ik heb een snor maar echt veel complimenten krijg ik niet.
Was het ook wel eigenlijk. Vooral toen ik achteraf als de schuldige werd aangewezenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vrouwen... Alhoewel dat laatste stiekem best grappig is.
Gohquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb een snor maar echt veel complimenten krijg ik niet.
quote:
Wat lief.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog een stumper die gelooft dat seks gekoppeld moet zijn aan liefde.
Gelukkig. Maar wat voor ex was die andere dan wel niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
Was het ook wel eigenlijk. Vooral toen ik achteraf als de schuldige werd aangewezen
Kon er wel om lachen, afzonderlijk was ik niet zo geinteresseerd in 1 van de 2
Ik doe niet aan seks met relatief vreemden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou met een vrouw waar ik een relatie mee had niet zo snel een trio doen idd, maar met relatief vreemden toch wel?
Ik beweer niet dat je een stumper bent, ik ben gewoon verrast!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog een stumper die gelooft dat seks gekoppeld moet zijn aan liefde.
Naar later bleek een wat raar wijfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:33 schreef Ofresca het volgende:
Gelukkig. Maar wat voor ex was die andere dan wel niet?
je kan hem natuurlijk ook altijd pm'enquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef brunette82 het volgende:
foto heb ik wel, maar die ga ik niet plaatsen, veel te openbaar
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je kan hem natuurlijk ook altijd pm'en
Heeft bij mij ook maar 8 jaar geduurt voordat ik het deed ofzoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef brunette82 het volgende:
foto heb ik wel, maar die ga ik niet plaatsen, veel te openbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |