Vista op ene pc, xp met 98 uiterlijk op andere.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat XP al 8 jaar bestaat. Vista en 7 zijn gewoon al veel beter. Ook als je xp fijner vond ben je na een week echt wel zover![]()
Sowieso hoop ik dat ze oude hardware ondersteuning stoppen.
TheKC laat zich van achteren nemen door Apple flikkersquote:
Red hat is voor de echte pr0's. zonder gui ofcoursequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:08 schreef Bill_E het volgende:
Probeer Ubuntu eens zou ik zo zeggen.
Ja, want iedereen gebruikt nu vista.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:16 schreef Geranium_Opa het volgende:
Iedereen steen en been klagen over de nieuwe windows zoals bij Vista ook gebeurde en na een aantal jaar gebruikt iedereen het braaf(Apple fanboys en linux hippie's daargelaten)
Mac fanboyquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of Mac OS X. Daar heb je zulke rariteiten niet.
Dat snap ik niet. Als je naar een Unix OS over wilt stappen ga je naar Linux?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mac fanboyBij apple is het hele hardware gebeuren veel simpeler, dus da's geen vergelijking in deze duscussie. Trouwens Mac is ook maar gewoon unix based os... Dus als je toch op unix-achtig over wil stappen ga dan gratis naar ubuntu...
Heb zelf ook sinds kort ubuntu op een 2e systeem draaien en dat werkt heel aardig![]()
Dus wat jou betreft kan alles wel 1 regelig zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef classpc het volgende:
Je klikt gewoon in die waarde, dan druk je op End en dan ben je aan het einde van de regel.
Ook kun je de pijltjes gebruiken om de cursor over de regel te navigeren en zo de gehele regel te kunnen lezen.
Dat zegt ie toch niet? Hij geeft alleen een tip hoe met deze tekortkoming van MS om te gaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 06:01 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Dus wat jou betreft kan alles wel 1 regelig zijnWeet je wat? we maken alles invoervensters gewoon 1-letterig! Kunnen we ook weer terug naar 320x240 resoluties. Feit is gewoon dat er totaaaaaaaaaal niet over na gedacht is. Nu moet je Ctrl+A, Ctrl+C doen, notepad openen, Ctrl+V, editen, Ctrl+A,Ctrl+C, terug-naar-kut-schermpje, Ctrl+A doen om zeker te zijn dat er niet ergens een apostrofje nog staat, Ctrl+V, OK.
9 Handelingen, driewerf hoera.
Tekortkoming.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet? Hij geeft alleen een tip hoe met deze tekortkoming van MS om te gaan.
Heb je nu inmiddels je feedback al aan MS gegeven of blijf je gewoon hier mekkeren?
Jah, inmiddels feedback gestuurd.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tekortkoming.
Hoe maak je van een mugje een olifant.
Tja, aangezien TS er zo moeilijk over doet ga ik er van uit dat hij het als tekortkoming ziet. Mij zal het een rotzorg zijn verder.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tekortkoming.
Hoe maak je van een mugje een olifant.
Jaja, alsof OSX jouw (niet- mac-)hardware ondersteund...quote:Op zondag 7 juni 2009 22:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Als je naar een Unix OS over wilt stappen ga je naar Linux?. Als er iets inconsistent is, elke 1.5 jaar van uiterlijk en concept veranderd en een rampzalig om mee te werken voor een thuisgebruiker als je hardware niet goed ondersteunt wordt is het Linux wel. Dan zou ik ze toch echt eerder OSX aanraden
.
Ik draai Windows XP.quote:
Geweldigquote:Op maandag 8 juni 2009 12:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
haa, je kiest voor de zijwieletjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
OSX werkt prima op andere hardware dan Apple. Alleen het is wel jammer dat je geen grafische omgeving krijgt, aangezien dat het enige component is waar een vendor-lock op zit. Het punt blijft valide, ongeacht de hardware. Als iemand zonodig een Unix systeem wilt gebruiken wat gebruiksvriendelijk is, dan is OSX eerder aan te raden dan Ubuntu.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jaja, alsof OSX jouw (niet- mac-)hardware ondersteund...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |