Campyquote:
Als je 80 bent heb je sowieso vlekken in je gezicht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:36 schreef cvboer het volgende:
Nu is het nog een traantje, als je 80 bent is het een vlek in je gezicht.
kan je een review schrijven? dank.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:39 schreef gabberklaas het volgende:
Ik heb er twee weken geleden een laten zetten. En ik moet zeggen dat het me prima bevalt hoor!
maak jij je druk om als je 80 bent? wat voor kankerkneus ben je dan wel nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:36 schreef cvboer het volgende:
Ja, ho, ho, het is wel een vlek in je gezicht hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
maak jij je druk om als je 80 bent? wat voor kankerkneus ben je dan wel niet
Of dat je een goeie vriend verloren hebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:53 schreef Genius-F het volgende:
Zo'n traantje betekend toch dat je iemand omgelegd hebt?
Als je een goede vriend omgelegd hebt, zet je er dan twee?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Of dat je een goeie vriend verloren hebt.
die onderste is echt zo'n fucking faggotquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom is het gangster om een traantattoo te hebben? het is toch juist gangster als je je emoties niet toont (jeweets, thuglife)? maar zo blijf je voor je hele leven een huilende fagass emo.
waarom jongens? help me![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede keuze.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ben nu een kleine week werkloos, laat er morgen 1 zetten...
no shit, sherlock.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:32 schreef sweetlady-o het volgende:
Dat betekend dat je iemand omgelegd hebt. Dat weet ik omdat mijn ex-zwager zo'n traan heeft laten zetten.
pics or didnt happenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:32 schreef sweetlady-o het volgende:
Dat betekend dat je iemand omgelegd hebt. Dat weet ik omdat mijn ex-zwager zo'n traan heeft laten zetten.
Volgens mij halen types met zo'n tatoeage de 80 doorgaans niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:36 schreef cvboer het volgende:
Nee, jij bent emoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef defibrillator het volgende:
Ik heb er zelf ook een laten zetten en ontvang alleen maar positieve reacties, jullie zijn haters.
''Heeys Swaa, broo. Alles rustig?''quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef defibrillator het volgende:
Ik heb er zelf ook een laten zetten en ontvang alleen maar positieve reacties, jullie zijn haters.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef Samcali het volgende:
Deze dame kreeg spijt van haar traantattoo, en liet er een vlinder overheen zetten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef Samcali het volgende:
Deze dame kreeg spijt van haar traantattoo, en liet er een vlinder overheen zetten![]()
[ afbeelding ]
Charles Manson FTW!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Doe dan een hakenkruis dan heb je pas lef.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 @ 22:42 schreef Roflbroek het volgende:
Dan kan je wel een mooie emo.gif met je hoofd maken.
Soort zoekt soort kennelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef defibrillator het volgende:
Jezus wat lelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef freako het volgende:
[..]
Als je een goede vriend omgelegd hebt, zet je er dan twee?
Rape.. hij mag mij wel rapen hoor..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:18 schreef zhe-devilll het volgende:
Staat daar nu Bape of Rape?
hahaa vandaar dat die broek al bijna uit is
Ape. Zelfkennis.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:18 schreef zhe-devilll het volgende:
Staat daar nu Bape of Rape?
hahaa vandaar dat die broek al bijna uit is
die neusgaten gek. net 2 uitlaatpijpenquote:
Dat vind jij serieus ook maar in enige mate aantrekkelijk?quote:
Ik heb geen idee waar ik naar kijk bij dat plaatjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:12 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Ach ja, beter als
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
het is toch juist gangster als je je emoties niet toont (jeweets, thuglife)? maar zo blijf je voor je hele leven een huilende fagass.
Damnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:22 schreef BlueMage het volgende:
Ach ja...
[ afbeelding ]
Zoiets kan ook nog altijd, ziet er veel beter uit.
Dan ben je toch wel heel zwaar gestoord..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:22 schreef BlueMage het volgende:
Ach ja...
[ afbeelding ]
Zoiets kan ook nog altijd, ziet er veel beter uit.
filmpjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:57 schreef BlueMage het volgende:
Kurtis Allgier is echt, ja.Zit al jaren in de gevangenis en beweert dat ie die tats heeft laten zetten om de verschillende "gangs" van zich af te houden.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:45 schreef Biels het volgende:
Wel respect voor die tattoo op het ooglid van lil' wayne.
Dit is wel een van de meest ranzige dingen die ik vandaag heb gezien.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:12 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Ach ja, beter als
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dan ben ik maar triest. I like Waynes music.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt triest als je dat ventje tof vindt.![]()
Oh, je komt uit '92, laat maar.
deed je je username maar bij jezelfquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dan ben ik maar triest. I like Waynes music.
quote:
Hij kent nog geen Engels dus het is niet zo heel erg.quote:
Leg mij alsjeblieft uit wat je hier precies goed aan vindt:quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dan ben ik maar triest. I like Waynes music.
Hij? Pardon?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:56 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Hij kent nog geen Engels dus het is niet zo heel erg.
Dadelijk als die wat ouder is zal die begrijpen dat Lil Wayne een grap is.
Je pikt er nou wel de leukste tussen uit, zeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Leg mij alsjeblieft uit wat je hier precies goed aan vindt:
Dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:05 schreef Smart_ass het volgende:
Tatoeages zijn overigens sowieso pauper. Of het nou een traantje, een vlinder, een dolfijn of een tribal is.
quote:
Wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:06 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op.
Tja, op een posts als de jouwe kan je zo iets terug verwachten.quote:
Hij is echt straatquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:15 schreef reetveter het volgende:
Mensen die de poster-boy vergeten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tja, op een posts als de jouwe kan je zo iets terug verwachten.
Post maar iets met inhoud, dan krijg je ook wat normaals terug.
*tromgeroffel*quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:18 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Al liep ik met 10 man op de stoep, ik zou zeker een pas opzij doen voor deze baas.
Wie is het?
Dat dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:32 schreef Galenus het volgende:
Tatoeages en laagopgeleide plebejers gaan hand in hand.
Spijtig dat velen van hen niet lijken te beseffen dat die permanente verminkingen veelal invloed hebben op de latere loopbaan. Zij denken dat een recruiter naar het innnerlijk kijkt in plaats van de afzichtelijke bende die op hun hoofd, armen of nek staat getekend. Zeer kleingeestig.
Daarom tattoo's onder het shirt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:32 schreef Galenus het volgende:
Spijtig dat velen van hen niet lijken te beseffen dat die permanente verminkingen veelal invloed hebben op de latere loopbaan. Zij denken dat een recruiter naar het innnerlijk kijkt in plaats van de afzichtelijke bende die op hun hoofd, armen of nek staat getekend. Zeer kleingeestig.
Want iedereen is natuurlijk een werknemer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:32 schreef Galenus het volgende:
Als werkgever word je ook niet serieus genomen met tatoeages hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Want iedereen is natuurlijk een werknemer.!!!!
Dan ga je der toch niet bij werken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als werkgever word je ook niet serieus genomen met tatoeages hoor.
Door mij in ieder geval niet.
Zie mijn handtekening.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Want iedereen is natuurlijk een werknemer.!!!!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zegt weer genoeg over jou.
klopt, ik ga ook bij een fatsoenlijke werkgever werken en niet bijquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan ga je der toch niet bij werken.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:32 schreef Galenus het volgende:
Ik ken hele dozijnen ondernemers met brute tatoeages, wiens omzet echt niet gebaseerd is op de mening van hun werknemers over hun tattoo's.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als werkgever word je ook niet serieus genomen met tatoeages hoor.
Door mij in ieder geval niet.
Verbazingwekkend. Ik wist niet dat jouw directe omgeving een representatief beeld schetst van de gehele samenleving.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ken hele dozijnen ondernemers met brute tatoeages, wiens omzet echt niet gebaseerd is op de mening van hun werknemers over hun tattoo's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |