TS, je hebt het verkeerd verstaan, ze had een funneral.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:45 schreef IQM het volgende:
Ze gaat vreemd met een funeral crasher.
Je vriendin is ws een necrofielquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:44 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb er nog nooit 1 meegemaakt, en me vriendin is al bijna de hele dag weg. Vroeg het me af
De tt wordt helaas niet meegenomen door firefox's spelling check.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:46 schreef erikkll het volgende:
BegraVenis?
gemiddelT?
Kan best een dag duren.
Echt GEEN idee, ze ging om 12 uur weg alleen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:47 schreef geelkuikentje het volgende:
Is het een begrafenis met of zonder (kerk)dienst?
Ze drinkt niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:07 schreef Ole het volgende:
Ze zijn misschien nog even aan het borrelen ergens. Begrafenissen zijn de uitgelezen plek om oude kennissen tegen het lijf te lopen.
helemaal niets?quote:
Geen alcoholquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
helemaal niets?
dan is ze wrs dood door uitdroging
mja als nou iemand haar overtuigt een biertje te nemen is ze ook meteen straalbezopen...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geen alcohol
Ik ook niet
Heerlijk gevoel dat ze niet dronken kan worden en stomme dingen doen, niet dat ze dat zou doen, maar toch, alcohol verlaagt je grenzen he..
ik stopte eigenlijk al met lezen daar..quote:
Ik bedoelde niet MEEDENKEN (m.b.t. de vraag), maar DENKEN in het algemeen. Ik stopte er gewoon even mee toen ik die shit las, was gewoon te erg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:22 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
ik stopte eigenlijk al met lezen daar..
En het tast je hersenen aan. Lijkt me niet echt handig in jouw gevalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geen alcohol
Ik ook niet
Heerlijk gevoel dat ze niet dronken kan worden en stomme dingen doen, niet dat ze dat zou doen, maar toch, alcohol verlaagt je grenzen he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |