Waarom moet je zo nodig op zo'n toplocatie gaan wonen dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk. Ik heb net even de advertentie opgezocht. En dan lijkt het me nog vrij discutabel.
Zie link
http://www.realtor.com/re(...)_TX_10019_1104316492
Er staat condo bij. Dat betekend dat het 'stukje kamer' wel individueel beheerd wordt door jezelf en dat je de rest moet delen met de bevolking van dat appartementen complex. Dan nog vind ik 14.000$ goedkoop. Ik betaal meer voor m'n toekomstige appartement in New York per maand wat waarschijnlijk kleiner is en waar ook geen keuken in zit. En dat zit boven Central Park. Of je kunt zeggen dat ik teveel ga betalen![]()
Omdat m'n universiteit daar in de buurt zit? Stage is in het onderste punt van Manhattan en de uni zit rond Central Park. Ik zou eventueel buiten Manhattan kunnen gaan wonen rond brooklyn maar dan zit ik weer vrij lastig met reis uren. Overigens wonen er links/rechts en boven Central Park veel studenten. En zijn er dan ook veel studenten complexen te vinden.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:33 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waarom moet je zo nodig op zo'n toplocatie gaan wonen dan?
Condo is gewoon een appartement. De catch zit em toch echt in het timeshare gedeelte (dus max X weken per jaar dat je er mag zitten)quote:Op zondag 7 juni 2009 00:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk. Ik heb net even de advertentie opgezocht. En dan lijkt het me nog vrij discutabel.
Zie link
Er staat condo bij. Dat betekend dat het 'stukje kamer' wel individueel beheerd wordt door jezelf en dat je de rest moet delen met de bevolking van dat appartementen complex. Dan nog vind ik 14.000$ goedkoop. Ik betaal meer voor m'n toekomstige appartement in New York per maand wat waarschijnlijk kleiner is en waar ook geen keuken in zit. En dat zit boven Central Park. Of je kunt zeggen dat ik teveel ga betalen![]()
Je gaat in Harlem huren en stage lopen in Financial District? Naar welke uni ga je? Als je naar NYU gaat dan zou ik gewoon kijken voor iets leuks in West Village/Greenwich Village. Erg leuke wijken en dichtbij al is het wel prijzig.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat m'n universiteit daar in de buurt zit? Stage is in het onderste punt van Manhattan en de uni zit rond Central Park. Ik zou eventueel buiten Manhattan kunnen gaan wonen rond brooklyn maar dan zit ik weer vrij lastig met reis uren. Overigens wonen er links/rechts en boven Central Park veel studenten. En zijn er dan ook veel studenten complexen te vinden.
Overigens zitten bijna alle universiteiten van New York die een beetje op niveau zitten op het eiland zelf. NYU/CCNY/Columbia en dergelijke.
Elke dag een uitkering trekkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:35 schreef emokid het volgende:
Huizen zijn zo goedkoop? Wat doe ik nog in Nederland.
Dank voor de correctie. Ik weet van de leegloop door de teloorgang van de autoindustrie, maar dan nog zou je verwachten dat mensen er neerstrijken om goedkoop te gaan rentenieren, zoals jarenlang in Florida gebeurde. Het zal dan ook wel aan de enorme criminaliteit daar liggen dat er geen kopers zijn. De overheden van Amerikaanse steden waar gangs de dienst uitmaken lijken er nu ook beleid van gemaakt te hebben om dat soort wijken aan hun lot over te laten. Dit om aan die rotzooi ook geen kosten meer te hoeven maken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:23 schreef Frenkyboy het volgende:
Nee in de meeste gevallen geen claims of achterstallige betalingen of andere verplichtingen. Detroit loopt al leeg sinds begin jaren 90, er zijn gewoon geen mensen meer om in die huizen te wonen. En dan is de waarde van een houte frame huis op een lappie grond opeens niet meer zo gek veel...
Rechter kant van CP veel studenten? in de upper east side? lijkt mij sterk..quote:Op zondag 7 juni 2009 00:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat m'n universiteit daar in de buurt zit? Stage is in het onderste punt van Manhattan en de uni zit rond Central Park. Ik zou eventueel buiten Manhattan kunnen gaan wonen rond brooklyn maar dan zit ik weer vrij lastig met reis uren. Overigens wonen er links/rechts en boven Central Park veel studenten. En zijn er dan ook veel studenten complexen te vinden.
Overigens zitten bijna alle universiteiten van New York die een beetje op niveau zitten op het eiland zelf. NYU/CCNY/Columbia en dergelijke.
+1quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef dvr het volgende:
Er is in de VS ook zat geld, en dat daarmee dit soort panden niet opgekocht wordt laat al zien dat er een geurtje aan zit.
Het verbaasd me dat dit pas op de 2e pagina gezegd wordtquote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef Bankfurt het volgende:
Ik zou die Britse ponden omwisselen in Euri.
4000 is wel erg weinig, maar als je zoekt kun je er wel tegen aan lopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:01 schreef 68Chevelle het volgende:
doe mij die '69 camaro maar.....Dude, die krengen zijn nog $40000 waard
waar haal je het geld vandaan als studentquote:Op zondag 7 juni 2009 00:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zie link
Is Californië ook geen optie?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:03 schreef dvr het volgende:
[..]
Dank voor de correctie. Ik weet van de leegloop door de teloorgang van de autoindustrie, maar dan nog zou je verwachten dat mensen er neerstrijken om goedkoop te gaan rentenieren, zoals jarenlang in Florida gebeurde. Het zal dan ook wel aan de enorme criminaliteit daar liggen dat er geen kopers zijn. De overheden van Amerikaanse steden waar gangs de dienst uitmaken lijken er nu ook beleid van gemaakt te hebben om dat soort wijken aan hun lot over te laten. Dit om aan die rotzooi ook geen kosten meer te hoeven maken.
Enfin het biedt misschien perspectief voor Nederlanders die de islamisering willen ontvluchten. Met z'n allen kunnen we straks voor een habbekrats een paar Amerikaanse staten kopen. Pennsylvania lijkt me wel wat, met zijn glooiende heuvels en aangename klimaat. Natuurlijk zetten we eerst de autochtonen eruit zoals die dat ook met de indianen gedaan hebben. Of we houden ze als slaven, als er na de verkoop van hun land nog een restschuld overblijft. Tof!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |