Wat vond je er zo slecht aan dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Nee, ik hield het bewust alleen bij Pinkpop. Komen een aantal vakanties aan voor me, dus heb Frankfurt en Dublin bewust laten schieten...
Ach, geen paniek. Het is me zeker tegengevallen, maar dat lag ook absoluut niet aan Bruce. Wel aan het randgebeuren eromheen. Ik weet zeker dat ik een volgende keer (Ahoy, Kuip) weer een onvergetelijke avond ga hebben. En mij hoefde 'ie ook niet te bekeren op Pinkpop. Ik was al fan
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:08 schreef Sloggi het volgende:
Ok, da's wel heel jammer als het zo slecht was. Voor mij is de muziek wel een van de belangrijkere redenen om naar een liveconcert te gaan.
Als ik Little Steven zie moet ik trouwens de hele tijd aan Silvio uit The Sopranos denken, en ik zal vast niet de enige zijn.
Voor Bruce kwamen superlatieven tekort, maar in menig recensie werd ook het verwaaide geluid aangehaald. Het was, hoe verder naar achteren, echt niet best. Ook vooraan heb ik van veel fanatieke jongens gehoord dat de bass te overheersend was.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:18 schreef Superlam het volgende:
[..]
Dan ben ik denk ik op een andere pinkpop geweest aangezien ik het geluid echt heel goed vond.
En hoe was het? In februari speelden ze in Vera in Groningen, daar ben ik naartoe geweest. Ik vind The '59 Sound echt het album van het jaar (2008 dan, maar goed).quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:04 schreef GooseFM het volgende:
Vanavond naar The Gaslight Anthem!!![]()
Denk dat de bruce-fans hier ze zo onderhand wel kennenzo niet: http://www.gaslightanthem.com/site/
Zwaar geïnspireerd door Bruce!
ah, je was er ook?quote:
Nee, ben niet geweest. Vernomen uit tweede handquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef GooseFM het volgende:
[..]
ah, je was er ook?
beetje kort inderdaad, hadden ook wel meer materiaal mogen spelen van hun eerste album....
Heb even op Dime naar de samples geluisterd, en klinkt redelijk tot goed. Geen super bootleg, maar zeker leuk om naar te luisteren.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Razer het volgende:
[..]
Heb even op Dime naar de samples geluisterd, en klinkt redelijk tot goed. Geen super bootleg, maar zeker leuk om naar te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |