Misschien dat zo'n dier daar geen toestemming voor kan geven?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Marlies1981 het volgende:
wat is er mis met sex met dieren dan? Moet iedereen dat niet voor zichzelf weten?
De dieren kunnen er onder lijden hoor, ik weet het niet? Helaas is het niet bij wet verboden..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Marlies1981 het volgende:
wat is er mis met sex met dieren dan? Moet iedereen dat niet voor zichzelf weten?
Het is vies, maar goed, mensen moeten het zelf weten, zolang ze mij er niet mee lastig vallen. Geldt ook voor homo'squote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Marlies1981 het volgende:
Dat heeft een heel logische redenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Misschien dat zo'n dier daar geen toestemming voor kan geven?
Ik kan ook mijn hond gaan neuken en dan 'vindt ie leuk' zeggen als iemand me betrapt, maar het punt blijft dat zo'n beest waarschijnlijk geen idee heeft wat hem overkomt als ik mijn vleeschmans in hem naar binnen werk.
En punt 2 is zo omdat punt 1 niet bewezen is. Misschien vinden ze het ook wel lekker?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef BELASTING het volgende:
[..]
De dieren kunnen er onder lijden hoor, ik weet het niet? Helaas is het niet bij wet verboden..
Aha, iemand met een pot pindakaas op de slaapkamer !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Marlies1981 het volgende:
Een nijlpaard?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef slacker_nl het volgende:
Sex met dieren is redelijk normaal. Ik heb regelmatig sex met m'n vriendin.
Dat kun je nooit zeker weten, het blijven dieren. Ze kunnen niet praten..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:02 schreef twiFight het volgende:
[..]
En punt 2 is zo omdat punt 1 niet bewezen is. Misschien vinden ze het ook wel lekker?
Een olifant. Zo een met een slurf jwz.quote:
ook viesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:04 schreef LasTeR het volgende:
En als vrouwen het doen?
Ben jij er zoeen van de pindakaaspot?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:07 schreef Marlies1981 het volgende:
sex met dieren is idd verboden, omdat de minister het vies vindt. (lees de memorandum van toelichting bij de wet). Het eventuele lijden van het dier is lastig te bewijzen en, gegeven onze andere grapjes met dieren (vivisectie, bioindustrie) ook niet lang met droge ogen te vertellen.
Typisch weer een gereformeerd verbied-dingetje: we kunnen het verbieden dus doen we het.
Inlezen is altijd handig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:07 schreef Marlies1981 het volgende:
sex met dieren is idd verboden, omdat de minister het vies vindt. (lees de memorandum van toelichting bij de wet). Het eventuele lijden van het dier is lastig te bewijzen en, gegeven onze andere grapjes met dieren (vivisectie, bioindustrie) ook niet lang met droge ogen te vertellen.
Typisch weer een gereformeerd verbied-dingetje: we kunnen het verbieden dus doen we het.
Waarom zou je uberhaupt de behoefte hebben om met dieren te neukenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:07 schreef Marlies1981 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |