Nee hij is denk ik net ff iets te grootquote:
klinkt als een uitdagingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gebeurd heel zelden dat een gesprek met mij stilvalt.
If so, dan ligt het echt niet aan mij, maar dan heeft diegene gewoonweg echt niets te melden.
Toen een van mijn exen aan mij werd voorgesteld, werd erbij verteld dat hij heel druk was en veel praatte.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn laatste ex zei nooit wat, maar ik kwebbel zelf ook heel veel
Dan ga je nu mooi weg, en dan wanneer ik thuis kom en atwt afgelopen is, mag je weer postenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik moet gewoon van Fok wegblijven! Dat is het kwaad!
haha dat vond kwaak van mij ook ja, die vindt mij een beetje introvert.....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen een van mijn exen aan mij werd voorgesteld, werd erbij verteld dat hij heel druk was en veel praatte.
Ik heb 4,5 jaar met die gozer gelopen, nooit wat gemerkt. Maar dat is vooral omdat ikzelf zo belachelijk veel praat, dat hij daarbij in het niet viel.
Ik wacht nog steeds op een pmquote:
Geef maar aan mij dan, ik heb een soort waterhoofdquote:
Jeetje, als Kwaak jou al introvert vind, wat moet ie van mij dan niet vinden? Dood ofzo?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha dat vond kwaak van mij ook ja, die vindt mij een beetje introvert.....
Ik ben nog aan het onderhandelenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga je nu mooi weg, en dan wanneer ik thuis kom en atwt afgelopen is, mag je weer posten
maar je moet gewoo nmeegaan morgen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen een van mijn exen aan mij werd voorgesteld, werd erbij verteld dat hij heel druk was en veel praatte.
Ik heb 4,5 jaar met die gozer gelopen, nooit wat gemerkt. Maar dat is vooral omdat ikzelf zo belachelijk veel praat, dat hij daarbij in het niet viel.
Jaa maar met sommige mensen heb je natuurlijk ook gewoon nietsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze doen bij mij niet anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
Ik dnek niet dat iemand mij ooit introvert heeft genoemd
Morgenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef rival het volgende:
Wanneer gaan jullie nou meeten? ik dacht dat jullie voor vanavond aan het plannen waren... ik wilde ook komen
Als ze alleen graag naar d'r eigen geklets luisterd is dat zwaar irritant ja. Daar valt dan vaak weinig conversatie mee te voeren omdat ze het heel snel weer naar hun zelf trekken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gewoon even een vraagje in het algemeen. Waarom praten vrouwen veel? ( Ik heb dat namelijk niet zo) Vind je jezelf dan zo belangrijk of ben je niet geïnteresseerd in die ander? En waar heb je het in godsnaam allemaal over dan?
En vraag aan de mannen. Is dat aantrekkelijk een vrouw die de hele dag door lult? Kan me voorstellen dat je dan op een gegeven moment ook nog maar naar 25% luistert.
Nee, doodvermoeiend lijkt mij dat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef heksehiel het volgende:
En vraag aan de mannen. Is dat aantrekkelijk een vrouw die de hele dag door lult? Kan me voorstellen dat je dan op een gegeven moment ook nog maar naar 25% luistert.
Lol tja als die echt te groot is mag je hem hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan, ik heb een soort waterhoofd
mij ook niet eerder. alleen kwaak..... dat kwam omdat ik stilval als hij mij in de rede valt. dan ben ik mn verhaal kwijt. ik ben daar nu wel vanaf hoor, ik blijf gewoon doorpraten als ie me in de rede valt, dus nu is het altijd een druk gekwebbel bij onsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
Ik dnek niet dat iemand mij ooit introvert heeft genoemd
Als de ander terugkwebbelt kan ik ook goed luisterenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gewoon even een vraagje in het algemeen. Waarom praten vrouwen veel? ( Ik heb dat namelijk niet zo) Vind je jezelf dan zo belangrijk of ben je niet geïnteresseerd in die ander? En waar heb je het in godsnaam allemaal over dan?
Ja, dat weet ik ookwel hoor, ik hou van de flauwe verdraaiingenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Dat dacht ik ook niet, ik bedoelde dat ik als ik eenmaal praat, dat er geen speld meer tussen te krijgen is.
Wel scherp blijven he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |