PM dan maarquote:
ah op die manier, jij valt dus op leeuwen. die van mij zit op de grens van leeuw en kreeft... ook fijn....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, hij wel en ex 1 ook al. En daar scheelde ik ook 2 jaar mee.
Is zeker leukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel leuk.
Ik kan niet pokeren, maar drinken en ouwehoeren zijn dan wel weer mijn ding.
Wanneer ga je naar Terminator 4?
Weet ik niet, is een verrassing. Het is namelijk mijn verjaardagskado van mijn vrienden. Hele dag verzorgdquote:
die hoeven dan ook niet naar Harskampquote:
Blijkbaar val ik op leeuwen ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah op die manier, jij valt dus op leeuwen. die van mij zit op de grens van leeuw en kreeft... ook fijn....
quote:
Nee, gold dat maar voor meer mensen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die hoeven dan ook niet naar Harskamp
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Mail naar de majoor: nog leuke plannen dit weekend?
majoor: Jou masseren voordat ik naar a'dam ga![]()
Moet je maar eens in mijn fobo kijken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Middelbare scholiertjes.![]()
Het zijn allemaal nog jongetjes.
Ik zie je dus vanavond?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, gold dat maar voor meer mensen.
Hey, ja dat was er ook nogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Mail naar de majoor: nog leuke plannen dit weekend?
majoor: Jou masseren voordat ik naar a'dam ga![]()
Geen tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen tijd.
De andere kant van Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bus!![]()
niet slechtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
Weet ik niet, is een verrassing. Het is namelijk mijn verjaardagskado van mijn vrienden. Hele dag verzorgdIk word opgehaald en weer thuisgebracht.
Het is jouw geheimpje over haar, die mag ze best vertellen aan 3en.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja en dan ga jij het verder vertellen zeker
PM het dan maar aan mij, ik vertel nooit dingen verderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee niks mee gedaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:01 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hey, ja dat was er ook nog
Nog wat met hem gedaan? :
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja mijn vrienden geven altijd grote kado's aan elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |