arme kwaakquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef Murmeli het volgende:
lekkere niet harige mannetjes met veul haar op het hoofd en bruine ogen
Niet genoeg, want om 5 uur gaat hij alweer weg, dus geen tijd dit weekendquote:
[negeermodes]quote:
Tegen mij zeggen ze meestal "Age ain't nothing but a number"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je maar eens in mijn fobo kijken.
De laatste reactie geeft precies de volwassenheid van een gekwetst toyboytje weer.
Powermassage? Of gewoon stukje voor stukje. Eerst je voet en bij volgende afspraak je enkel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet genoeg, want om 5 uur gaat hij alweer weg, dus geen tijd dit weekend
hahaha ik zou wel willen.... Aziëquote:
Kan ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
met de randstadrail dan, heb geen auto....
Met de majoor wordt niks afgesproken hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha ik zou wel willen.... Azië![]()
Oh cue maar als jij met de majoor gaat spelen dan kan ik niet meer langskomen natuurlijk
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
Powermassage? Of gewoon stukje voor stukje. Eerst je voet en bij volgende afspraak je enkel.
daar krijgt hij niks van toch, als ik wat onschuldige fantasietjes erop nahoud?quote:
Is spanning opbouwen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
ik wikl wel een goede natuurlijk. Dus dat wordt een ander keertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef djayzz het volgende:
auto weer gemaaktwie gaat er mee een stukje rijden van het weekend?
Jullie gaan allemaal leuke dingen doen zonder mij!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Als je murm nu eens ophaald en dan langs mij komt
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Als je murm nu eens ophaalt en naar kwaak brengt
Dan haal ik jou toch ook opquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jullie gaan allemaal leuke dingen doen zonder mij!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef djayzz het volgende:
auto weer gemaaktwie gaat er mee een stukje rijden van het weekend?
Gezelilg meegaan dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jullie gaan allemaal leuke dingen doen zonder mij!
ja maar wat cue zegt, met mij naar enschede rijden gezellig en we sleuren venco ook gewoon mee, die kan wel studeren in enschedequote:
Dan ga ik dus niet meequote:
Nee, jullie leiden me toch allemaal af.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar wat cue zegt, met mij naar enschede rijden gezellig en we sleuren venco ook gewoon mee, die kan wel studeren in enschede
doe je goed! leuke hechte vriendengroep dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja mijn vrienden geven altijd grote kado's aan elkaarSamen geld neerleggen en dan iets leuks/nuttigs kopen. Er zijn al tv's, spelcomputers, vaatwassers, etc gekocht door de jaren heen.
zeker als murm alleen maar kousen en een regenjas aan heeft...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, jullie leiden me toch allemaal af.
Detail:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze meestal "Age ain't nothing but a number"
Ik heb nog geen botte opmerking gezienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Detail:
Ik kreeg ook nog een pm met een oneerbaar voorstel, waar ik vervolgens op geheel Klutsige (onwijs botte) wijze op gereageerd heb. En toen postte hij dit.
Ik kijk nergens van op. Zou meer afgeleid zijn als jij alleen maar kousen en regenjas aanhebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
zeker als murm alleen maar kousen en een regenjas aan heeft...
Niet alleen jij denk ik.... ik ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou meer afgeleid zijn als jij alleen maar kousen en regenjas aanhebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Detail:
Ik kreeg ook nog een pm met een oneerbaar voorstel, waar ik vervolgens op geheel Klutsige (onwijs botte) wijze op gereageerd heb. En toen postte hij dit.
ik krijg ze gelukkig niet!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]ow, ik reageer nooit op de oneerbare PM's
maar je gooit ze ook nooit weg, daarom zit je PM box weer vol natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, ik probeer me geen beeld te vormen, ok?
elke keer over mannen met haar op hun hoofd, das gewoon gemeenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar krijgt hij niks van toch, als ik wat onschuldige fantasietjes erop nahoud?
Ja maar...ja maar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:19 schreef Murmeli het volgende:
afijn het plan is dus als volgt: djayzz haalt venco op, ik ga ergens met de trein heen waar ie makkelijk langs kan komen (breda?) en dan rijden we naar cuegaan we enschede onveilig maken
![]()
![]()
gezellig!!!
hij leest nu toch niet mee?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
elke keer over mannen met haar op hun hoofd, das gewoon gemeen
niks jamaar!! is harstikke gezelligquote:
je inbox zit volquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
Ja die kennen wij ook. Maar die krijgen hetzelfde wat ze geven. Maar die horen ook niet echt bij de groep.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
doe je goed! leuke hechte vriendengroep dus![]()
ik geef en krijg zelf ook altijd.....
maar ik ken jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |