Jij weet duidelijk welke punten je wel of niet verwezenlijkt wilt zien worden. De meeste PVV stemmers hebben volgens mij geen enkel idee wat de PVV wil. Met uitzondering van geen Europa en geen Turkije bij de EU.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]Kwartje van Kok terug Minder ambtenaren Bezuinigingen op Europa, ontwikkelingshulp en subsidies Hogere straffen (+3 strikes, you're out) Afschaffen verjaring zedenmisdrijven Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen, mogen het land uit Kraakverbod Sociale dienstplicht Immigratiestop Geen export van uitkeringen Afschaffen Eerste Kamer Wachtgeldregelingen afschaffen Kerncentrales
Overigens zijn er genoeg punten waar ik het totaal níét mee eens ben, overigens, maar dat blijf je altijd houden. Ik heb altijd VVD gestemd, maar bij die partij ben ik volledig afgehaakt. Die partij heeft geen gezicht meer en is een eenheidsworst geworden. Wilders is een voordeel voor de PVV, maar tegelijkertijd een nadeel, omdat hij de koers bepaalt en niet altijd (of altijd niet) de meest slimme dingen zegt of op een slimme manier gebruikt.
Ik zeg overigens niet dat ik PVV stem, dat weet ik helemaal nog niet. Ik weet wél op welke partijen níét, maar da's ook een slechte manier van stemmen: uitsluiten totdat je het meest geschikte (of minst slechtequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:31 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk welke punten je wel of niet verwezenlijkt wilt zien worden. De meeste PVV stemmers hebben volgens mij geen enkel idee wat de PVV wil. Met uitzondering van geen Europa en geen Turkije bij de EU.
Nu maar hopen dat de PVV voldoende stemmen krijgt bij de komende verkiezingen om alleen te regeren. Want met wie er een coalitie gevormd moet worden, blijft dan weer een raadsel.
Ik ben het niet eens met de standpunten. (Maar zeg lekker dat ik het wel ben en dan stem ik gewoon wat ik zelf wil.)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom? Omdat antistemmen een vertekenend beeld geven van de dadwerkelijke verhoudingen. Juist omdat antistemmen meestal niet beargumenteerd/onderbouwd zijn.
Sta je achter de partijpunten van de partij waarop je stemt?
Ja? -> wel stemmen
Nee? -> niet stemmen
Op die manier gaan mensen wellicht beter nadenken over op welke partij ze moeten stemmen en niet zozeer stemmen om het stemmen of stemmen tegen de gevestigde orde (op een partij met een programma waar ze niet achter staan).
Het moeilijke is natuurlijk de controle daarop.
Sorry, ik bedoelde ook niet dat jij PVV zou hebben gestemd. Het was meer in algemene zin bedoeld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zeg overigens niet dat ik PVV stem, dat weet ik helemaal nog niet. Ik weet wél op welke partijen níét, maar da's ook een slechte manier van stemmen: uitsluiten totdat je het meest geschikte (of minst slechte) alternatief hebt....
Vandaar ook de vraag wat de PVV van het 'geblaat' waar kan maken. Zeker in het Europese parlement. Met 4 van de hoeveel zetels kun je wel een boel lawaai maken maar echt indruk maken doet ie daar volgens mij niet mee.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:26 schreef Five_Horizons het volgende:
Ook een nadeel van ons coalitiestelsel: politici kúnnen veel van hun beloftes niet eens nakomen, omdat er ergens weer eens consensus () over bereikt moet worden. Zo wordt het nooit wat
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Over politiek correcte uitspraken gesproken:
Analoog aan een kind dat vervelend is (een kutkind), een auto die het niet doet (een rotauto) of een willekeurig ding dat niet doet wat jij wilt (een kutding) moet ik gewoon kunnen zeggen dat iemand een kutmarokkaan of een rotneger is
Maar dat zouden ze ook niet kunnen als ze een 100%-score zouden hebben, gok ik. Al werken ze waarschijnlijk wel samen met VB en andere rechtse partijen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Vandaar ook de vraag wat de PVV van het 'geblaat' waar kan maken. Zeker in het Europese parlement. Met 4 van de hoeveel zetels kun je wel een boel lawaai maken maar echt indruk maken doet ie daar volgens mij niet mee.
Ik bedankt voor de eventuele plek.... ik kan slecht tegen autoriteitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:39 schreef ManAtWork het volgende:
Ik denk dat DJ nog wel een plekje vrij heeft in zijn partij.
Dictator worden? Ben je ook meteen van de verkiezingen afquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik bedankt voor de eventuele plek.... ik kan slecht tegen autoriteit
Juistemquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Over politiek correcte uitspraken gesproken:
Analoog aan een kind dat vervelend is (een kutkind), een auto die het niet doet (een rotauto) of een willekeurig ding dat niet doet wat jij wilt (een kutding) moet ik gewoon kunnen zeggen dat iemand een kutmarokkaan of een rotneger is
Ik denk dat er met DJ wel overleg mogelijk is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik bedankt voor de eventuele plek.... ik kan slecht tegen autoriteit
kortom je eigen kabinet beginnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:13 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik denk dat er met DJ wel overleg mogelijk is.
Gewoon stug doorgaan met compromissen sluiten maar het ander gaan noemen.
Tijd voor een nieuw onderwerp?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef Nizno het volgende:
tjong wat de europese verkiezingen allemaal los kan maken in een SC....
Fok!WGR-partij.quote:
wel gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |