Ik heb 4000 nog wat op m`n rekening staan, trouwen?quote:
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb 4000 nog wat op m`n rekening staan, trouwen?
De boete.quote:
Fax wel telefoon niet voglens de briefquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:10 schreef sinadO het volgende:
Die hebben toch gewoon een 015 nummer? Lokaal tarief FTW!
Och arme sloeber, red je het wel tot de 10e?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je niet binnen 2 dagen betaalt, moet je het formulier invullen over al je bronnen van inkomsten en als je dan nog steeds niet hebt betaald, gaan ze executeren. Lees, halen waar ze recht op hebben. Dus voor het bedrag van de boete spullen (roerend of onroerend) van je verkopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Om binnen twee dagen na ommekomst van opgemelde beveltermijn aan mij, deurwaarder, indien aan bovenomschreven bevel niet wordt voldaan, overeenkomstig art. 475g lid 1 Rv opgave te doen van alle bronnen van inkomsten door middel van aangehecht formulier ingevuld en ondertekend aan mij, deurwaarder, te retourneren dat bij gebreke van voldoening aan vorenstaand bevel mijn rekwirante de ten deze betekende executoriale titel zal doen tenuitvoerleggen door alle middelen rechtens, speciaal door inbeslagneme en opvolgende verkoop van de roerende en/of onroerende zaken van de gerekwireerde.
En dat in 1 zin
Als je bij het einde bent ben je het begin alweer vergeten
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:57 schreef Kopbal het volgende:
56 euro op je rekening hebben staan
TS is kankerarm.
arme sloeberquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:14 schreef sinadO het volgende:
Google het tel.nr maar.
Verder: je hebt twee keuzes. 1: het bedrag binnen 2 dagen overmaken of een formulier mbt inkomsten en uitgaven invullen om een betalingsregeling aan te vragen, en dat ook binnen 2 dagen. Zoniet, komt ie terug en neemt ie je shit mee. Dat staat er.
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Als je niet binnen 2 dagen betaalt, moet je het formulier invullen over al je bronnen van inkomsten en als je dan nog steeds niet hebt betaald, gaan ze executeren. Lees, halen waar ze recht op hebben. Dus voor het bedrag van de boete spullen (roerend of onroerend) van je verkopen.
Als ze het dinsdag hebben is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ikmaar het gaat meer om de manier van formuleren
![]()
MAarja overmaken en dan is het nog weekend ook zul je zien dat het telaat binnen isIk loop zo wel ff langs dat kutkantoor van ze moet toch nog de stad in
Beter kan je daar direct betalen ook
Owja werkdagen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ze het dinsdag hebben is er niets aan de hand.
Dat niet zozeer, maar zij weten ook dat er enkele dagen tussen kan zitten tussen het overmaken en het ontvangen.quote:
Wetteksten en andere juridische geschriften moeten ondubbelzinnig en niet voor interpretatie vatbaar zijn. Daarom.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ikmaar het gaat meer om de manier van formuleren
![]()
MAarja overmaken en dan is het nog weekend ook zul je zien dat het telaat binnen isIk loop zo wel ff langs dat kutkantoor van ze moet toch nog de stad in
Beter kan je daar direct betalen ook
Huh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:32 schreef RedBloodsucker het volgende:
[..]
13 treetjes schultenbrau uit de schuur trekken en die deurwaarder is ook weer tevreden
treetje roerend goed:quote:
De deurwaarder mag terug naar school en interpunctie leren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Om binnen twee dagen na ommekomst van opgemelde beveltermijn aan mij, deurwaarder, indien aan bovenomschreven bevel niet wordt voldaan, overeenkomstig art. 475g lid 1 Rv opgave te doen van alle bronnen van inkomsten door middel van aangehecht formulier ingevuld en ondertekend aan mij, deurwaarder, te retourneren dat bij gebreke van voldoening aan vorenstaand bevel mijn rekwirante de ten deze betekende executoriale titel zal doen tenuitvoerleggen door alle middelen rechtens, speciaal door inbeslagneme en opvolgende verkoop van de roerende en/of onroerende zaken van de gerekwireerde.
De tering wat een taalgebruikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
En dat in 1 zin
Als je bij het einde bent ben je het begin alweer vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |